BRAIN-БЛОГ
Розробкою архітектури для дискретних відеокарт зайнявся і Intel, і треба визнати, вони вже досягли значного прогресу...
Intel досягли значного прогресу в розробці архітектури для дискретних відеокарт. Найбільше заслуг в цьому напрямку належить Раджі Кодурі - колишньому керівнику Radeon Technologies Group, який приєднався до Intel.
Нові напрямки роботи в сфері розширення архітектури вбудованих відеокарт і росту їх потужності за рахунок підвищення частоти, компанія представила на виставці IEEE International Solid-State Circuits Conference (ISSCC). На ній показали, як виглядатиме дискретний графічний процесор, який буде базуватися на 2 чіпах виготовлених за 14-нанометровим техпроцесом. Один чіп являє собою програмовану логічну інтегральну схему, що взаємодіє з системною шиною, а другий складається з самого GPU і системного агента.
Компонент процесора створений на архітектурі Intel, і це вже дев'яте покоління. Три кластера, що становлять архітектуру, підключені до механізму, що керує споживанням енергії і частотою. При високому навантаженні тактова частота підвищується в два рази в порівнянні з нинішніми вбудованими графічними рішеннями, що говорить про перевагу даних процесорів над аналогами. Коли розробки будуть доведені до необхідного параметра енергоефективності, Intel перейде на виробництво більш продуктивних дискретних графічних процесорів.
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на бонусний рахунок
Угода
Помилка