За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок
підтримка клієнтів
0 800 216 801
оформлення замовлень
0 800 216 802
підтримка юридичних осіб

Сервіс-центри

Гарантія та сервісне обслуговування

Ми забезпечуємо гарантійне обслуговування товарів, придбаних у нашій мережі, якщо таке передбачене виробником. Для здійснення гарантійного обслуговування ви можете звернутися до офіційних сервісних центрів виробника товару, або до наших регіональних сервісних підрозділів:

Київ
просп. Перемоги 67, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
Сб 09:00-17:00
Харків
просп. Московський 259, корпус М-1, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:30-18:00
Дніпро
просп. Поля Олександра (Кірова) 59, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
Вінниця
вул. Київська 14Б, Сервісний центр "Brain Service"
Пн.-Чт 09:00-18:00
Пт 09:00-17:00
Сб 10:00-14:00
Кропивницький
вул. Полтавська 37А, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
Одеса
вул. Комітетська 24, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
Кременчук
вул. Перемоги 12, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00 - 18:00
Херсон
шосе Миколаївське 5км, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
СБ 09:00-13:00
Чернігів
вул. Любецька 2, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09.00-18.00
СБ 10.00-15.00
Полтава
вул. Сковороди 14, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
Черкаси
бульв. Шевченка 352, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
СБ 10:00-14:00
Житомир
вул. Черняховського 12А, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00
СБ 10:00-13:00
Запоріжжя
вул. Рекордна 2Т, Сервісний центр "Brain Service"
Пн-Пт 09:00-18:00

Як здати товар для гарантійного обслуговування?

Оформити товар на гарантійне обслуговування можна на сайті в особистому кабінеті. Детальна інструкція за посиланням

Як можна повернути товар?

Товари, придбані в нашому магазині, підлягають поверненню Згідно з положенням, ст. 9 Закону про «Захист прав споживачів».

Таким чином:
  • Ми приймаємо на обмін товари в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці за наявності гарантійного талону та документу, що підтверджує придбання товару.
  • Після отримання виробу для обміну наші фахівці, перевірять його стан для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
  • Після перевірки стану виробу буде здійснено його обмін на інший виріб.
  • Якщо на момент обміну, аналогічного товару не буде у продажу, ми повернемо вам кошти за придбаний товар не пізніше ніж через 7 робочих банківських днів.
  • У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, якщо такі мали місце.

Який товар не підлягає поверненню у 14-ти денний термін?

На жаль, деякі вироби не підлягають обміну чи поверненню:

  • вироби, які були пошкоджені або модифіковані (окрім заводського браку);
  • вироби, які мають сліди використання;
  • індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу клієнта;
  • вироби, які змінили свій колір через перебування в басейні (вплив хімічних речовин) або через інші зовнішні чинники;
  • предмети сангігієни;
  • пір'яно-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління;
  • розчіски, гребінці та щітки масажні;
  • рукавички;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у Постанові Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994р.

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!