За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

Сервіс і гарантія

Усі товари в нашому магазині офіційно поставляються в Україну.

На більшість товарів надається офіційна гарантія виробника.

Підтримкою гарантії займаються сертифіковані сервісні центри.

Умови повернення чи заміни товару

Вернуть или обменять товар, который Вам не подошел, можно в течение 14 дней с момента покупки в соответствии с Законом Украины “О защите прав потребителей”.

Відповідно до статті 9 Закону “О защите прав потребителей”,
товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, при дотриманні таких умов:

  • товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
  • наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).

Перед початком експлуатації, будь ласка, уважно прочитайте інструкцію!

Як повернути/здати в ремонт товар?

Ви можете оформити заявку на повернення або ремонт товару в особистому кабінеті сайту. При оформленні показується інформація про терміни гарантійного обслуговування придбаних товарів.

Для вашої зручності можна відстежити виконання заявок за їхніми статусами. Для оформлення заявки на повернення або ремонт товару необхідно виконати наступні дії.

    • Авторизуватися на сайті
    • Увійти до Особистого кабінету
    • Выбрать пункт “Возврат и ремонт”

      На сторінці, що відкриється, показується інформація по вже оформлених раніше заявках, а також список придбаних товарів.

  • Вибрати в списку товар, що необхідно Повернути/Здати в ремонт
  • В открывшейся форме нужно выбрать вид обращения: “Сдать в ремонт” или “Возврат” (доступно для товарів, придбаних не більше 14 днів тому)
  • Перевірте актуальність зазначених контактів, серійний номер товару
  • При поверненні товару розгорнуто опишіть причину, з якої вирішили його повернути. У разі оформлення ремонту вкажіть детально всі несправності та зауваження до роботи приладу.
  • Після оформлення заявки з вами зв'яжеться оператор для уточнення деталей заявки та консультації щодо відправки товару.
  • При відправленні товару в коробку обов'язково потрібно вкласти:
    • товар у повній комплектації
    • офіційний гарантійний талон
    • документ, що підтверджує оплату (чек, квитанція про оплату чи товарна накладна)
  • Текущий статус оформленных заявок отображается в личном кабинете в разделе “Возврат и ремонт”

    После отправки товара перевозчиком “Нова Пошта” в личном кабинете укажите номер декларации для соответствующей заявки. Это позволит нам быстрее получить посылку.

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!