За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

BRAIN-БЛОГ

Огляд корпуса Vinga Polaris

img

Сподіваємося, що за минулий жаркий травневий місяць наші постійні читачі вже встигли скучити по оглядах продукції компанії Vinga. Цього разу ми розглянемо корпус під назвою Polaris, що володіє помірною площею заскління і, звичайно ж, RGB-підсвічуванням.

Упаковка і комплект поставки

Коробка шасі виглядає досить простою. Вона оформлена монохромною поліграфією, на передній і тильній її стороні є зображення і назва корпусу, а короткі технічні характеристики та інформація про логістику вказані на боковинах. Ручки для перенесення є, всередині пристрій упаковано в масивні поліуретанові демпфери, а всі скляні поверхні затягнуті плівкою.


Комплект поставки зібраний за принципом мінімальної достатності. Тут є:

  • шість пластикових одноразових кабельних стяжок; 
  • діагностичний динамік; 
  • три латунні стійки материнської плати (ще шість вкручені в піддон); 
  • чотири довгих гвинта; 
  • шість корпусних гвинтів з шестикутним капелюшком; 
  • вісім гвинтів для фіксації 3,5" жорстких дисків; 
  • 18 гвинтиків для монтажу материнської плати і фіксації 2,5" накопичувачів. 

Інструкції по збірці немає.


Зовнішній вигляд

Дизайн у Vinga Polaris досить стриманий, виконаний в чорному кольорі. Загальний непретензійний вид коробки розбавляють невеликі бічні скоси на верхній панелі і гартоване тоноване скло попереду і на лівому боці.

Переднє скло має товщину в 3,2 мм і тримається на чотирьох гвинтах з накатаною головкою. Під капелюшком на всіх гвинтах є м'яка наклейка, тому про появу подряпин при закручуванні можна не хвилюватися. Зазор від скла до фронтальної металевої панелі становить 4 мм, що трохи, але залишає хоч якийсь шанс на потрапляння повітря всередину.

Всі зовнішні інтерфейси і кнопки винесені в передню частину верхньої панелі. Тут є два регулятора швидкості вентиляторів. Кожен з них має три позиції: H - 12 В повна швидкість, середнє положення - виключено, і L - 5 В знижена швидкість обертання крильчатки. Перший повзунок управляє шістьма каналами для стічних шестиконтактних вентиляторів, другий перемикає напругу для чотирьох звичайних пропелерів з трьохконтактним підключенням. Кнопка запуску системи квадратна, над нею є два індикатори - живлення і активності накопичувачів, синього і червоного кольору відповідно. Два порти USB 2.0 рознесені в сторони і розділені двома 3,5-мм аудіороз'ємами для мікрофона і навушників. Прямокутна клавіша відповідає за циклічне перемикання режимів підсвічування. Маленька кругла кнопка це перезавантаження системи. А справа вгорі знаходиться єдиний порт USB 3.0.


Ліва бічна панель корпусу повністю скляна. Тримається на чотирьох гвинтах з накатаною головкою, прилягає до металевої рамі корпусу нещільно, а з зазором по всьому периметру від 2 до 3,5 мм.


Все скло одягають на металеві стійки через гумові демпфери, що запобігають ушкодженню скла і зменшують рівень вібрацій. Під бічним склом по кутах додатково наклеєні м'які квадратні вставки.


Товщина скляної бічній панелі становить 4 мм. Як і фронт, вона досить сильно тонована.


Права панель суцільна рівна і металева. Тримається на двох гвинтах з пластиковою накатаною головкою, має штамповану ручку для полегшення процесу демонтажу.


Права боковина має всередині не дуже великі ребра жорсткості, але в цілому вона досить міцна і добре справляється з поперечними навантаженнями.


Більшу частину металевої верхньої панелі займає вентиляційна решітка, закрита пиловим фільтром, утримуваним магнітними стрічками, наклеєними на нього по периметру.


Решітка крупноячейна і під неї можна встановити два 120-мм вентилятора. Фільтр теж зроблений з металевої дрібноячейної сіточки.


Задня панель оформлена досить стандартно. Вгорі є вентиляційна решітка, що підтримує установку одного 120-мм вентилятора з можливістю регулювання висоти його кріплення в межах 15 мм. Слотів розширення всього сім, верхній закритий багаторазовою суцільною заглушкою, а всі інші - одноразовими, зате вентильованими заглушками. Праворуч від слотів є декоративна засувка, що прикриває собою технологічний отвір для монтажу плат розширення. Тримається ця панелька на двох гвинтах з пластиковою накатаною головкою і зсувається в бік, якщо їх послабити. Отвори блоку живлення дозволяють орієнтувати його як вентилятором вгору, так і вниз.

На основі корпусу є чотири круглі ніжки і вентиляційні решітки блоку живлення, прикриті металевою сіточкою, яка виконує роль пилового фільтру. Висота ніжок становить 18 мм, по ободу у них одягнена срібляста накладка із пластику, що імітує метал, а знизу наклеєні м'які войлочні наліпки.


Заглянемо, як йдуть справи всередині шасі.

Внутрішня побудова

Корпус Vinga Polaris підтримує установку в вертикальному положенні материнських плат формату ATX, MicroATX і Mini-ITX. Допустима висота процесорного кулера становить 168 мм по наших вимірах і 163 мм з точки зору виробника. Практична допустима довжина плат розширення - 340 мм по наших вимірах (на офіційному сайті йдеться максимум про 400 мм). Блок живлення обмежений по довжині поворотом дротів, тому радимо не перевищувати 160 мм, щоб не відчувати проблем при монтажі.


Запас простору під верхньою панеллю до кромки материнської плати становить 30 мм. Отвори для монтажу двох 120-мм вентиляторів розташовані точно по центру, тому при установці сюди великої СВО, можливий конфлікт з оперативною пам'яттю або високими радіаторами перетворювача живлення процесора.

На задню панель можна встановити один 120-мм вентилятор. Цікаво, що кріпильні вушка для плат розширення праворуч від слотів відсутні, потім будь-який адаптер буде спиратися тільки на слот в материнську плату і на кріпильний гвинт зліва.


Незнімний кожух блоку живлення має перфорацію майже по всій своїй довжині. Виходить, що він розділяє обсяг корпусу лише візуально, не створюючи самостійних теплових зон. У задній частині кожуха є два отвори для протягання дротів, а в отвір спереду можна встановити не тільки вентилятори, але і радіатор СВО, благо його ширина в 60 мм дозволяє це зробити. 

До передньої панелі пригвинчені відразу три фірмових 120-мм вентилятора з вбудованим RGB-підсвічуванням. Правда перфорація перед ними викликає певні сумніви - її загальна площа дуже мала, а значить і обсяг повітря, що прокачується буде невеликим.

На передню частину піддону материнської плати можна закріпити гвинтами два 2,5" диска з зовнішньої або з внутрішньої сторони.


Стічні 120-мм вентилятори, що використовуються в даному корпусі, являють собою досить цікаве і місцями нестандартне рішення. Крильчатка має дев'ять напівпрозорих лопастей, наклейка на роторі така ж, як і на статорі. Рамка сучасної форми зроблена з матового пластика. Біля кріпильних отворів з обох сторін наклеєні гумові прокладки. Ідентифікувати точно цей пропелер немає ніякої можливості, на офіційному сайті компанії він не згадується, в назві фігурує лише Silent Cooling Fan, що працює при напрузі 12 В і силі струму 0,10 А. Виміряти реальне споживання і швидкість обертання не представляється можливим через нестандартність коннектора, що має в собі шість контактів. Позитивне в цьому лише те, що дріт і для вентилятора, і для підсвічування один, в той час як інші виробники використовують зазвичай два роздільних шнура. Однак суб'єктивно працює пропелер досить тихо на швидкості приблизно в 1000 об/хв. Шнур живлення має нейлонову оплітку і довжину 600 мм. Ще окремо варто відзначити, як реалізоване тут RGB-підсвічування. Світлодіодна стрічка з 18 робочими елементами приклеєна на внутрішню сторону рамки і створює дуже яскраве світіння з цікавим ефектом відображення на лопатях крильчатки. Підключити даний пристрій вийде лише в фірмові хаби Vinga.


Піддон материнської плати виглядає цілком буденно. У ньому є виріз для монтажу підсилювальної пластини процесорного кулера, всього чотири отвори для протягання дротів і 12 вушок для кріплення кабельних стяжок. Запас простору по ширині від піддону до бічної дверцяти становить 26 мм, чого достатньо для нормального укладання кабелів.

По центру піддону пригвинчена плата комплектного хаба контролера вентиляторів. На ньому зліва є 6 шестиконтактних роз'ємів для RGB-вентиляторів (управляються лівим повзунком на передній панелі), внизу пустує ще два роз'єми на чотири контакти для світлодіодних стрічок. По центру підключені дроти живлення і перемикача швидкості. Справа є чотири роз'єми для стандартних триконтактних вентиляторів (управляються правим повзунком на передній панелі), а знизу розпаяний коннектор перемикача світлодіодів, на два контакти.


Справа на піддоні звичайним гвинтом прикручена каретка для монтажу одного 2,5" накопичувача. Диск доведеться фіксувати на своєму місці гвинтами.

У передній частині нерухомо закріплений кошик для двох жорстких дисків зі знімними пластиковими салазками.


Салазки не мають демпферів вібрації, просто розгинаються і одягаються поверх 3,5" диска. Сюди ж, в якості альтернативи, можна прикріпити один 2,5" накопичувач за допомогою маленьких гвинтів.


На посадковому місці блоку живлення є чотири м'яких демпфера внизу і один великий на боці кожуха. Вмістити сюди БП довше, ніж 160 мм досить складно, оскільки дроти впираються в кошик накопичувачів.

Спочатку передня металева панель корпусу здається просто непрохідною для повітря, але придивившись, можна побачити, що поглиблення по периметру «трилисників» видавлені всередину, і отвори там є. Природно, що загальна площа, через яку може портапляти всередину повітря, досить незначна. А зроблений весь цей рельєф був, ймовірно, для того, щоб світло від вентиляторів не сліпило і створювало на склі цікавий геометричний малюнок.


У набір дротів входять: стандартні кабелі від кнопок запуску і перезавантаження системи, індикаторів харчування і роботи накопичувачів, колодки від портів USB 3.0, USB 2.0 і HDAudio, і наскрізний «молекс» для харчування контролера вентиляторів. Всі шнури пофарбовані в чорний колір і мають достатню довжину для нормального підключення до материнської плати.


Перейдемо до збірки і теплового тестування системи.

Збірка

Збірка системи в корпусі Vinga Polaris відбувається без суттєвих зауважень. Було тільки два моменти, які привернули мою увагу. По-перше, це короткий відсік блоку живлення, встановлюючи в який стендовий блок довелося відключати дроти. По-друге, це відсутність вушок для плат розширення з боку піддону материнської плати - там зазвичай вони є, а так замість трьох крапок кріплення карта тримається лише за дві. По частині укладання проводів все вийшло добре, проблем з закриванням дверцят не відзначено. До всіх компонентів є прямий доступ при необхідності.

Без підсвічування вміст корпусу не проглядається. Зате коли підсвічування включається, всю красу можна розглянути не тільки в деталях, але ще в і бажаній колірній гамі.

Вентилятори, які просвічують через візерунки передньої панелі, теж виглядають досить екзотично. Хоча я б все одно вважав за краще там повну відсутність решіток. Колірна гамма перемикається циклічно кнопкою на верхній панелі. Якщо її затиснути на кілька секунд, відбувається повне відключення або навпаки включення підсвічування. Порядок зміни кольорів наступний: червоний, зелений, синій, фіолетовий, жовтий, блакитний, білий. Після них йде три циклічних ефекти з швидким, повільним і загасаючим чергуванням відтінків.


Індикатори активності накопичувачів і роботи системи яскраві, спрямовані прямо вгору. Втім, якщо дивитися на них під кутом, то на очі вони не тиснуть.


Тестовий стенд

Для тестування ефективності охолодження компонентів в корпусі Vinga Polaris використовувалася наступна конфігурація:

  • процесор: Intel Core i5-6600K (3,5 @ 4,2 ГГц, 1,300 В); 
  • кулер: Zalman CNPS10X Performa; 
  • материнська плата: ASUS STRIX Z270G GAMING (Intel Z270); 
  • відеокарта: MSI N770 TF 2GD5 / OC (Nvidia GeForce GTX 770); 
  • пам'ять: HyperX Savage HX424C12SBK2 / 16 (2x4 ГБ, DDR4-2133, 15-15-15-36-2Т, 1,20 В); 
  • твердотільний накопичувач: Crucial M4 CT064M4SSD2 (64 ГБ, SATA 6Gb / s); 
  • жорсткий диск: Western Digital WD2000JS-00MHB0 (200 ГБ, SATA 3Gb / s, 7200 об / хв); 
  • блок живлення: Aerocool P7-650W Platinum (650 Вт); 
  • термоінтерфейс: Noctua NT-H1; 
  • додаткові вентилятори: 1 x 120 мм - be quiet! Silent Wings USC (BQT T12025-LF), 1500 об / хв; 2 x Fractal Design Dynamic X2 GP-12, 120 мм, 1200 об/хв. 


Методика тестування

Теплове навантаження створювалося за допомогою одночасної роботи стрес-тестів LinX 0.6.5 з 2048 МБ виділеної пам'яті і MSI Кombustor 3.5.1.0 протягом 10 хвилин після стабілізації температури. Навантаження на жорсткий диск проводилося програмою Crystal Disk Mark 5.2.2 х64. В кінці циклу тестування система працювала 10 хвилин в холостому режимі для визначення мінімальних теплових показників. Температура навколишнього середовища дорівнювала 28 градусам Цельсія. Швидкості вентиляторів процесорного кулера і відеокарти зафіксовані на максимальних обертах. Пікове енергоспоживання системи склало 426 ват. Тестування проводилося в єдиному режимі порівняння з відкритим стендом. У шасі було встановлено три додаткових 120-мм вентилятора в орієнтації на витяжку ззаду і згори. Всі корпусні вентилятори під час тесту працювали на максимальній швидкості.

Результати тестування


З повним комплектом вентиляторів Vinga Polaris за всіма статтями відчутно поступається відкритому стенду. 10 градусів на процесорі, сім на відеокарті, по чотири-п'ять градусів температури оперативної пам'яті і материнської плати, а по нагріванню жорсткого диска і зовсім спостерігається паритет в навантаженні і незначний виграш в два градуси в простої. З огляду на те, що передня панель продувається дуже слабо, ці результати можна ще вважати непоганими.

Висновки

Vinga Polaris - це черговий корпус, зроблений в дусі сучасної моди на скла і RGB-підсвічування, в якому багато уваги приділено естетичній стороні конструкції. З точки зору внутрішнього устрою він досить непоганий - просторий, зручний, з хорошим кабель-менеджментом. Зовні, особливо з включеним підсвічуванням, він теж виглядає дуже навіть добре - дають знати про себе потужні світлодіоди вентиляторів і справжнє скло бічної і передньої панелі. Крім того, в корпусі є контролер, що дозволяє управляти швидкістю десятка вентиляторів, і кольором шести каналів стічних пропелерів і двох світлодіодних стрічок. Однак недоліки цього шасі теж видно неозброєним поглядом. Дизайн металевої передньої панелі з малою кількістю вентиляційних отворів грунтовно псує схему вентиляції в корпусі, не даючи нормально охолоджувати його навіть при наявності повного набору вентиляторів. Місцями помітні сліди економії - особливо на товщині металу, якості деяких з'єднань, та й від пилу це шасі практично ніяк не захищене.

В цілому, Vinga Polaris може сподобатися тим, хто підбирає собі корпус в середньому і бюджетному ціновому сегменті, виходячи, в першу чергу, з міркувань краси. Але слід враховувати, що тут не варто збирати гарячі системи з топовими відеокартами і процесорами, а краще обмежитися якомога більше «прохолодними» за рівнем тепловиділення компонентами.

15.06.2018 464
Пов'язані категорії
Популярні Нові

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!