Перевірте написання, чи введіть найближчий до вас
Цей Transcend PCIe SSD 220S націлений на високопродуктивні додатки, такі як цифрове аудіо / відео виробництво, ігри і використання на підприємствах, де потрібна обробка великого обсягу даних без системних затримок. Використовуючи інтерфейс PCI Express® Gen3 x4, підтримуваний новітнім стандартом NVMe ™, флеш-пам'ять 3D NAND і DRAM cache, PCIe SSD 220S пропонує найвищі швидкості передачі даних, відмінні від інших.
Вищі швидкості передачі. Transcend's PCIe SSD 220S виконані у форм-факторі M.2, оснащені інтерфейсом PCIe ™ Gen3 x4 і відповідають всім вимогам стандарту NVMe 1.3, що дозволяє використовувати для одночасної передачі і прийому даних чотири лінії.
Що таке інтерфейс PCIe. Інтерфейс PCIe (або PCI Express®) використовується для з'єднання хост-комп'ютера з твердотільними накопичувачами. Даний інтерфейс використовує одну або більше ліній, по кожній з яких здійснюються передача і прийом даних, і відрізняється від SATA (або Serial ATA) значно більш високою продуктивністю, що дозволяє йому в кращому ступені відповідати вимогам сучасних високошвидкісних систем і пристроїв.
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термин дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
Ваше місто:
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 60 місяців
Залишити відгук
Найкорисніші відгуки
Очень не плохой м2 за свои деньги ! из нюансов покупайте охлаждение при нагреве теряет скорость передачи ! После установки радиатора температура 40-45 градусов работает как часики даже при большой нагрузке !
всем хороших покупок )
Замовляв SSD на сайті, забрав з магазина, довезли наступного дня. Швидкість на диво відповідають заявленим виробником. Дав трохи прочухана на загрузку, температура в нормі. Покищо топ за такі гроші.
Случилось чудо. Ровно через два месяца получил замену бракованной SSD. Оказывается у работников магазина просто пофигизм. Забыли прислать номер ТТН. Поэтому если хотите чтобы шевелились подталкивайте. Протестировал SSD. У нее параметры оказались соответствуют заявленным. У предыдущей скорость была на 400 mb/s меньше. Как будто другое изделие. Посмотрим сколько проработает. Предыдущая умерла в течении недели.
Сергію, ще раз перепрошуємо за затримку, яка виникла через внутрішню помилку - після проведеної перевірки мінімізуємо подібні випадки. Дякуємо за зворотній зв'язок!
3.03 14.00 обещанный номер ТТН по СМС не пришел. Следственно отследить посылку не могу. 3.01 я отправил в магазин бракованный товар и уже 4.01 его уже получили. Следовательно мне еще так и не отправили товар по замене. И что бы это все значило? Пофигизм или развод? Думается третье. У магазина нет на складе этого товара по замене. Они его сейчас достают у партнеров. Сколько будут доставать? Когда покупал. Оплатил, а отправка произошла больше чем через неделю. Причем даже пришлось им звонить. Выяснять в чем дело. Без подталкиваний со стороны покупателей видно работать не хотят.
Сергію, перепрошуємо за затримку - повідомлення від перевізника надійде Вам як тільки відбудеться відвантаження із зовнішнього СЦ, зараз очікуємо інформації від них. Всі деталі Вашої заявки озвучені нашим оператором під час уточнення адреси - ніякої додаткової конспірології тут немає. Приносимо вибачення за дану ситуацію - на жаль, ми не маємо можливості вплинути на строки проходження заявки в зовнішньому СЦ після передачі їм заявки та товару, тому довелося дочекатися результатів та висновку СЦ.
Вот уже 54 дня нет выполнения гарантии
Доброго дня, Сергію! По Вашому питанню з Вами зв'яжуться наші оператори - накопичувач готовий до видачі та очікує на Вас. Перепрошуємо за завдані незручності!
Сегодня целый день ждал номер ТТН. Магазин закрылся номера нет.
Доброго дня, Сергію! Уточнюємо статус відправки - з Вами зв'язувався наш оператор для погодження адреси доставки? Найближчим часом очікуйте повідомлення від перевізника про доставку.
Связывались 28.02 в 17.23. Все уточнили. Сейчас 2.03 время 13.30 номера ТТН на СМС не пришло.
О как интересно. Магазин стирает плохие отзывы. 4 неделю бракованный товар лежит на почте. Ждет когда его заберет официальный сервис. Магазин не выполняет свои обязательства по гарантии
Доброго дня, Сергію! Система видаляє відгуки, що повторюються. Щодо Вашого звернення - будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію. На час проходження заявки у зовнішньому СЦ ми, на жаль, не можемо впливати, тому варто дочекатися висновку від СЦ виробника.
Товар бракованный. Магазин перевел стрелки на официальный сервиз. Официальный сервиз не торопится выполнять свои обязательства. Полный шлак.
Вот уже неделю бракованный товар лежит на почте. Ждет когда его заберут из официального сервиса. И это наводит на печальные мысли. А работает ли этот сервис там вообще? А может магазин по неправильному адресу отправил? Магазин говорит ждите ответа. Я уже начинаю сомневаться , что будет ответ.
Сергію, вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення - перевіримо інформацію щодо Вашого звернення, якщо відправляли через наш СЦ.
Сергію, на жаль, ми не можемо впливати на проходження ремонту у зовнішньому СЦ - радимо дочекатися виконання заявки офіційною майстернею.
Скорость чтения 2000-2300 mb/c без охлаждения нагревается до 50гр.
Пятый день лежит неисправный товар на почте. Официальный сервиз Transcend не торопиться забрать и выполнять свои обязательства. Вот оно отношение к своему потребителю.
Сейчас 13 января. Неделю неисправный SSD лежит в сервисном центре. Написано что его собираются отправить в сервисный центр производителя. Так как кроме что собираются больше ничего нет складывается впечатление, что тянут время. Деньги за неисправный товар возвращать не собираются.
Сергію, Ваш відгук залишено 8 січня - на жаль, ми не маємо можливості дивитися в завтрашній день, бо це вміють не тільки лиш всі. Погодження повернення коштів відбувається тільки після висновку СЦ виробника після діагностики. Проходження заявки зараз може займати більше часу, зважаючи на логістичні умови. Рекомендуємо дочекатися відповіді з СЦ.
Я рад, что моя запись наконец двинула товар дальше. Желательно увидеть номер товарной накладной. Для отслеживания продвижения.
Сейчас 3 января. Бобик сдох. Печалька
Все працює)
Очень не плохой м2 за свои деньги ! из нюансов покупайте охлаждение при нагреве теряет скорость передачи ! После установки радиатора температура 40-45 градусов работает как часики даже при большой нагрузке !
всем хороших покупок )
Замовляв SSD на сайті, забрав з магазина, довезли наступного дня. Швидкість на диво відповідають заявленим виробником. Дав трохи прочухана на загрузку, температура в нормі. Покищо топ за такі гроші.
Случилось чудо. Ровно через два месяца получил замену бракованной SSD. Оказывается у работников магазина просто пофигизм. Забыли прислать номер ТТН. Поэтому если хотите чтобы шевелились подталкивайте. Протестировал SSD. У нее параметры оказались соответствуют заявленным. У предыдущей скорость была на 400 mb/s меньше. Как будто другое изделие. Посмотрим сколько проработает. Предыдущая умерла в течении недели.
Сергію, ще раз перепрошуємо за затримку, яка виникла через внутрішню помилку - після проведеної перевірки мінімізуємо подібні випадки. Дякуємо за зворотній зв'язок!
3.03 14.00 обещанный номер ТТН по СМС не пришел. Следственно отследить посылку не могу. 3.01 я отправил в магазин бракованный товар и уже 4.01 его уже получили. Следовательно мне еще так и не отправили товар по замене. И что бы это все значило? Пофигизм или развод? Думается третье. У магазина нет на складе этого товара по замене. Они его сейчас достают у партнеров. Сколько будут доставать? Когда покупал. Оплатил, а отправка произошла больше чем через неделю. Причем даже пришлось им звонить. Выяснять в чем дело. Без подталкиваний со стороны покупателей видно работать не хотят.
Сергію, перепрошуємо за затримку - повідомлення від перевізника надійде Вам як тільки відбудеться відвантаження із зовнішнього СЦ, зараз очікуємо інформації від них. Всі деталі Вашої заявки озвучені нашим оператором під час уточнення адреси - ніякої додаткової конспірології тут немає. Приносимо вибачення за дану ситуацію - на жаль, ми не маємо можливості вплинути на строки проходження заявки в зовнішньому СЦ після передачі їм заявки та товару, тому довелося дочекатися результатів та висновку СЦ.
Вот уже 54 дня нет выполнения гарантии
Доброго дня, Сергію! По Вашому питанню з Вами зв'яжуться наші оператори - накопичувач готовий до видачі та очікує на Вас. Перепрошуємо за завдані незручності!
Сегодня целый день ждал номер ТТН. Магазин закрылся номера нет.
Доброго дня, Сергію! Уточнюємо статус відправки - з Вами зв'язувався наш оператор для погодження адреси доставки? Найближчим часом очікуйте повідомлення від перевізника про доставку.
Связывались 28.02 в 17.23. Все уточнили. Сейчас 2.03 время 13.30 номера ТТН на СМС не пришло.
О как интересно. Магазин стирает плохие отзывы. 4 неделю бракованный товар лежит на почте. Ждет когда его заберет официальный сервис. Магазин не выполняет свои обязательства по гарантии
Доброго дня, Сергію! Система видаляє відгуки, що повторюються. Щодо Вашого звернення - будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію. На час проходження заявки у зовнішньому СЦ ми, на жаль, не можемо впливати, тому варто дочекатися висновку від СЦ виробника.
Товар бракованный. Магазин перевел стрелки на официальный сервиз. Официальный сервиз не торопится выполнять свои обязательства. Полный шлак.
Вот уже неделю бракованный товар лежит на почте. Ждет когда его заберут из официального сервиса. И это наводит на печальные мысли. А работает ли этот сервис там вообще? А может магазин по неправильному адресу отправил? Магазин говорит ждите ответа. Я уже начинаю сомневаться , что будет ответ.
Сергію, вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення - перевіримо інформацію щодо Вашого звернення, якщо відправляли через наш СЦ.
Сергію, на жаль, ми не можемо впливати на проходження ремонту у зовнішньому СЦ - радимо дочекатися виконання заявки офіційною майстернею.
Скорость чтения 2000-2300 mb/c без охлаждения нагревается до 50гр.
Пятый день лежит неисправный товар на почте. Официальный сервиз Transcend не торопиться забрать и выполнять свои обязательства. Вот оно отношение к своему потребителю.
Сейчас 13 января. Неделю неисправный SSD лежит в сервисном центре. Написано что его собираются отправить в сервисный центр производителя. Так как кроме что собираются больше ничего нет складывается впечатление, что тянут время. Деньги за неисправный товар возвращать не собираются.
Сергію, Ваш відгук залишено 8 січня - на жаль, ми не маємо можливості дивитися в завтрашній день, бо це вміють не тільки лиш всі. Погодження повернення коштів відбувається тільки після висновку СЦ виробника після діагностики. Проходження заявки зараз може займати більше часу, зважаючи на логістичні умови. Рекомендуємо дочекатися відповіді з СЦ.
Я рад, что моя запись наконец двинула товар дальше. Желательно увидеть номер товарной накладной. Для отслеживания продвижения.
Сейчас 3 января. Бобик сдох. Печалька
Все працює)
Доставка Ваше місто
Вартість доставки кур'єром по м. Київ становить 35 грн, при замовленні від 250 грн - безкоштовно!
Доставка виконується у обраний Вами час з 10:00 до 22:00 до під'їзду.
Ваше замовлення доставлять у той же день за умови його оформлення до 12:00 та наявності товару на складі.
службами Нова Пошта/Укрпошта - 35грн
кур'єром BRAIN - безкоштовно
від 1 000грн - безкоштовно
до 1 000грн - 35грн
від 1-20 кг - Безкоштовно
від 20-60 кг - 20грн (від 4 поверху 25грн)
від 61-100кг - 30грн (від 4 поверху 35грн)
від 101-150кг - 60грн (від 4 поверху 100грн)
Понад 150 кг - За домовленістю
Підйом на ліфті прирівнюється до вартості підйому на 1 поверх. Оплата за підйом товару на поверх проводиться кур'єру особисто.
Ваше місто:
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на рахунок
Угода
Помилка