Перевірте написання, чи введіть найближчий до вас
Чарівна гра-казка, яка пропонує гравцям взяти участь в незабутній пригоді. Настільна гра «Про мишей і таємниці» - кращий подарунок, який можуть зробити батьки своїм дітям. Глави в книзі казок є унікальними сценаріями з відмінними початковими умовами, стартовими фрагментами модульного поля і різними завданнями, які належить виконати команді хоробрих мишей. Учасники стають головними героями дивовижної історіі, впливають на розвиток подій і сюжетні повороти. Гравці діють спільно, протистоячи механіці гри. Вони повинні досягти мети сценарію до того, як жетон пісочного годинника порівняється з жетоном кінця глави.
У ДАЛЕКОМУ КОРОЛІВСТВІ......у далекому королівстві жив-був король Ендон, і був у нього син - принц Коллін, а дружини у нього не було - пішла вона з життя, коли Коллін був зовсім маленьким. Ендон був хорошим королем, правил як Бог - мудро, творчо і справедливо. Але душа його боліла, а серце плакало за втраченою коханою. І ось, одного разу, до короля прибула гостя з тридев'ятого царства-держави Даркленд. Була вона прекрасна як богиня і носила красиве ім'я - Венестра. Не дивно, що Ендон потрапив під її чари - вже через кілька тижнів він оголосив про те, що одружується на Венестрі. І відразу ж зліг, убитий дивною хворобою. Будучи занадто слабким, щоб виконувати свої королівські обов'язки, він передав кермо влади Венестрі.
І настали темні часи. Принц Коллін хотів було вигнати Венестру, але був спійманий солдатами королеви і кинутий до в'язниці разом зі своїми прихильниками. На щастя, одним з співкамерників Колліна був королівський містик Магікус. За допомогою вкраденого пасма волосся Венестри він створив магічне заклинання і перетворив в'язнів в маленьких мишей... Мишеня Коллін, чарівник Магікус, злодюжка Стир, лучниця Лілі, коваль Нез, цілителька Тільда. Тепер їм випала нагода втекти з замку, а пізніше, якщо вийде, помститися злій королеві.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕСУчасники гри вибирають героїв, карти здібностей відповідних класів і карти спорядження. Сир є основним ігровим ресурсом, без нього не вийде скористатися здібностями. Гравці ходять по черзі, залежно від положення їх карт ініціативи. Кожен раз, коли відкриваються карти зустрічі, ініціатива змінюється - карти мишей замішуються і розміщуються по одній в зоні ініціативи, карти ворогів-прихвоснів теж додаються туди ж.
Активний гравець переміщується, а потім виконує (або навпаки) одну дію з п'яти можливих - біг, атака, обшук, дослідження і відновлення. Один раз за хід гравець може скористатися додатковим дією - підвищити рівень, змінити спорядження або обмінятися картами обшуку або жетонами сиру з іншою мишею по сусідству. У свій хід посіпака пересувається, а потім атакує.
ДІЇ МИШЕЙПеред початком руху гравець кидає кубик і додає значення що випало до показника руху миші. Очки руху витрачаються на переміщення по сусіднім клітинам. Біг - це додатковий рух після переміщення. Дія обшуку дозволяє взяти карту з колоди обшуку, якщо на кубику випадає зірочка. Дія дослідження відкриває нові фрагменти поля і, як наслідок, карти зустрічі з посіпаками. Дія відновлення дозволяє мишці позбутися жетонів оглушення або обплутування.
Бої в грі ведуться на кубиках. Для ближньої атаки необхідна зброя ближнього бою: миша атакує одного посіпаки по сусідству. Кількість кубиків залежить від показника сили героя і його бонусів. Втрати - це сума всіх мечів і щитів що випали. Гравець зліва кидає кубики за посіпаку. Він підсумовує випали мечі і щити і віднімає значення шкоди. Мінусове число - кількість ран, які повинен отримати посіпака. Фігурки вбитих посіпак прибираються з поля, а їх картки - з області ініціативи.
Під час дальньої атаки миша атакує посіпаку зброєю дальнього бою. Прихвостень повинен знаходитися на лінії видимості. На кубиках враховуються луки що випали. Якщо на кубиках посіпаки випадає сир, на коло прихвоснів додаються жетони сиру. Коли коло заповнюється, жетон пісочного годинника просувається і починається випробування.
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термин дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
Ваше місто:
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 0 місяців
Доставка Ваше місто
Вартість доставки кур'єром по м. Київ становить 35 грн, при замовленні від 250 грн - безкоштовно!
Доставка виконується у обраний Вами час з 10:00 до 22:00 до під'їзду.
Ваше замовлення доставлять у той же день за умови його оформлення до 12:00 та наявності товару на складі.
службами Нова Пошта/Укрпошта - 35грн
кур'єром BRAIN - безкоштовно
від 1 000грн - безкоштовно
до 1 000грн - 35грн
від 1-20 кг - Безкоштовно
від 20-60 кг - 20грн (від 4 поверху 25грн)
від 61-100кг - 30грн (від 4 поверху 35грн)
від 101-150кг - 60грн (від 4 поверху 100грн)
Понад 150 кг - За домовленістю
Підйом на ліфті прирівнюється до вартості підйому на 1 поверх. Оплата за підйом товару на поверх проводиться кур'єру особисто.
Ваше місто:
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на рахунок
Угода
Помилка