Перевірте написання, чи введіть найближчий до вас
Електричний водонагрівач настінного типу Ariston PRO R 100 V відповідає всім сучасним вимогам в області якості, ергономіки і безпеки. Обсяг його внутрішнього резервуара становить 100 літрів, що цілком може влаштувати сім'ю з 2-3 чоловік. Потужність використовуваного Тена складає 1,5 кВт. Максимально можлива температура нагріву води - 75 ° C. Ariston PRO R 100 V підходить для установки абсолютно в будь-яких житлових приміщеннях, при цьому забезпечує великий обсяг гарячої води за порівняно невеликий проміжок часу.
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
Ваше місто:
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 24 місяці
Найкорисніші відгуки
                        Придбали пару днів назад бойлер, до товару поки претензій немає, працює. 
Але хочу залишити відгук про обслуговування магазином за адресою м.Дніпро, просп. О. Поля, 59, адже бойлер замовляли туди з самовивозом. Дуже дивна позиція продавців-консультантів, по перше відвели нас в те місце де зберігався бойер та сказали самим виносити,а потім на моє прохання дістати бойлер з коробки, щоб я могла оглянути товар на цілісність ззовні, що немає подрябин вмятин і тд, продавець відповів, що це не входить в його обов'язки і якщо ми хочемо, можемо діставати та оглядати його самі як зможемо (щоб було зрозуміло я маленька жінка, яка важить 50 кг, та зростом 160 см, що приїхала з батьком пенсіонером, мала сама діставати якимось чином бойлер, бо це  не входить в обов'язки продавця). Тоді на моє питання як я маю бути впевнена що техніка  не пошкоджена, продавець сказав, що він взагалі-то не несе відповідальності за товар, він тут лише для того щоб виносити товар покупцеві (нагадаю, що ми самі виносили його в зал). Підсумовуючи, ми оглянули товар не дістаючи з коробки як могли, а потім ще самі несли його в авто, продавець навіть не запропонував допомогу, лише відкрив двері. 
Залишилось багато питань до магазину:
-Хто відповідає за цілісність товару, поки клієнт не виніс його за межі магазину?
-Чому доставляється великогабаритна техніка в такі точки, де виявляється продавці відмовляються брати відповідальність за товар, а потім клієнт має сам якось оглядати товар і вантажити його в авто? (а якби я сама приїхала забирати? от немає в мене можливості приїхати з кимось)
- Як вирішити ситуацію, якщо вдома виявилось би, що товар пошкоджений?
- І саме головне питання, навіщо вам взагалі продавці в магазинах, якщо вони тільки і можуть, що видати чек?
Дуже дивне обслуговування, якого я ще не бачила, але зробила висновки, що це остання моя покупка в цьому магазині, бо спілкуватися з вашими продавцями більше немає ніякого бажання.
                    
                        Вітаємо. Шкода, що ми не виправдали Ваших сподівань. 
Ми докладемо зусиль, щоб така ситуація більше не повторилася. Всі Ваші зауваження було передано у відповідний відділ, для покращення нашого сервісу.
                    
                        Придбали пару днів назад бойлер, до товару поки претензій немає, працює. 
Але хочу залишити відгук про обслуговування магазином за адресою м.Дніпро, просп. О. Поля, 59, адже бойлер замовляли туди з самовивозом. Дуже дивна позиція продавців-консультантів, по перше відвели нас в те місце де зберігався бойер та сказали самим виносити,а потім на моє прохання дістати бойлер з коробки, щоб я могла оглянути товар на цілісність ззовні, що немає подрябин вмятин і тд, продавець відповів, що це не входить в його обов'язки і якщо ми хочемо, можемо діставати та оглядати його самі як зможемо (щоб було зрозуміло я маленька жінка, яка важить 50 кг, та зростом 160 см, що приїхала з батьком пенсіонером, мала сама діставати якимось чином бойлер, бо це  не входить в обов'язки продавця). Тоді на моє питання як я маю бути впевнена що техніка  не пошкоджена, продавець сказав, що він взагалі-то не несе відповідальності за товар, він тут лише для того щоб виносити товар покупцеві (нагадаю, що ми самі виносили його в зал). Підсумовуючи, ми оглянули товар не дістаючи з коробки як могли, а потім ще самі несли його в авто, продавець навіть не запропонував допомогу, лише відкрив двері. 
Залишилось багато питань до магазину:
-Хто відповідає за цілісність товару, поки клієнт не виніс його за межі магазину?
-Чому доставляється великогабаритна техніка в такі точки, де виявляється продавці відмовляються брати відповідальність за товар, а потім клієнт має сам якось оглядати товар і вантажити його в авто? (а якби я сама приїхала забирати? от немає в мене можливості приїхати з кимось)
- Як вирішити ситуацію, якщо вдома виявилось би, що товар пошкоджений?
- І саме головне питання, навіщо вам взагалі продавці в магазинах, якщо вони тільки і можуть, що видати чек?
Дуже дивне обслуговування, якого я ще не бачила, але зробила висновки, що це остання моя покупка в цьому магазині, бо спілкуватися з вашими продавцями більше немає ніякого бажання.
                    
                        Вітаємо. Шкода, що ми не виправдали Ваших сподівань. 
Ми докладемо зусиль, щоб така ситуація більше не повторилася. Всі Ваші зауваження було передано у відповідний відділ, для покращення нашого сервісу.
                    
                                        
                                        
                                    
                                    Доставка Ваше місто
Вартість доставки кур'єром по м. Київ становить 35 грн, при замовленні від 250 грн - безкоштовно!
Доставка виконується у обраний Вами час з 10:00 до 22:00 до під'їзду.
Ваше замовлення доставлять у той же день за умови його оформлення до 12:00 та наявності товару на складі.
службами Нова Пошта/Укрпошта - 35грн
кур'єром BRAIN - безкоштовно
від 1 000грн - безкоштовно
до 1 000грн - 35грн
від 1-20 кг - Безкоштовно
від 20-60 кг - 20грн (від 4 поверху 25грн)
від 61-100кг - 30грн (від 4 поверху 35грн)
від 101-150кг - 60грн (від 4 поверху 100грн)
Понад 150 кг - За домовленістю
Підйом на ліфті прирівнюється до вартості підйому на 1 поверх. Оплата за підйом товару на поверх проводиться кур'єру особисто.
Ваше місто:
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на рахунок
Угода
Помилка