Замовити дзвінок
За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
UA

Бойлер Ariston PRO1 R 100 V 1.5 K PL DRY (3201452)

Код товару: U0413617
Бойлер Ariston PRO1 R 100 V 1.5 K PL DRY (3201452)
Бойлер Ariston PRO1 R 100 V 1.5 K PL DRY (3201452)
8400 грн
+310 балів
Форма бойлера - циліндрична, настінний, установка - вертикальна, об'єм - 100 л, тип ТЕНа - сухий, 1500 Вт, тип управління - електронне, титанова емаль, IPX3, температура нагріву - 75 °С, висота - 913 мм, ширина - 450 мм, глибина - 480 мм, вага - 25 кг, білий

Опис

Електричний водонагрівач настінного типу Ariston PRO R 100 V відповідає всім сучасним вимогам в області якості, ергономіки і безпеки. Обсяг його внутрішнього резервуара становить 100 літрів, що цілком може влаштувати сім'ю з 2-3 чоловік. Потужність використовуваного Тена складає 1,5 кВт. Максимально можлива температура нагріву води - 75 ° C. Ariston PRO R 100 V підходить для установки абсолютно в будь-яких житлових приміщеннях, при цьому забезпечує великий обсяг гарячої води за порівняно невеликий проміжок часу.

Характеристики

Основні технічні характеристики

Форма бойлера циліндрична
Тип установки настінний
Установка вертикальна
Підключення шлангів нижнє

Технічні характеристики

Об'єм 100 л
Тип ТЕНа сухий
Потужність 1500 Вт

Додатково

Матеріал внутрішнього бака титанова емаль
Клас захищеності бойлера IPX3
Захист пристрій захисного відключення (ПЗВ) ,  магнієвий анод
Тиск 8 бар
Температура нагріву 75 °С
Час нагріву 3.52 г (до 45°С)

Управління

Тип управління електронне
Особливості стрілочний індикатор рівня нагріву ,  термостат

Фізичні характеристики

Висота 913 мм
Ширина 450 мм
Глибина 480 мм
Вага 25 кг
Колір білий

Інші

Виробник Ariston
Модель PRO1 R 100 V 1.5 K PL DRY
Артикул 3201452
Гарантія, міс 24
Штрихкод 5414849823563
Примітка Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження
8400 грн
7590 грн
7989 грн
+310 балів
BrainUp
+295 балів
BrainUp
+312 балів
BrainUp

1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн

Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!

Доставка:
Самовивіз
з магазину BRAIN
Деталі уточнюються
Самовивіз із відділення
служби доставки
Деталі уточнюються
Кур'єром за адресою
Деталі уточнюються
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 24 місяці

Оцінка

5
progress
0
4
progress
0
3
progress
0
2
progress
1
1
progress
0

Залишити відгук

Максимальна кількість символів: 5000

Найкорисніші відгуки

Юлія
26 жовтня 2025
imgimgimgimgimg

Придбали пару днів назад бойлер, до товару поки претензій немає, працює.

Але хочу залишити відгук про обслуговування магазином за адресою м.Дніпро, просп. О. Поля, 59, адже бойлер замовляли туди з самовивозом. Дуже дивна позиція продавців-консультантів, по перше відвели нас в те місце де зберігався бойер та сказали самим виносити,а потім на моє прохання дістати бойлер з коробки, щоб я могла оглянути товар на цілісність ззовні, що немає подрябин вмятин і тд, продавець відповів, що це не входить в його обов'язки і якщо ми хочемо, можемо діставати та оглядати його самі як зможемо (щоб було зрозуміло я маленька жінка, яка важить 50 кг, та зростом 160 см, що приїхала з батьком пенсіонером, мала сама діставати якимось чином бойлер, бо це не входить в обов'язки продавця). Тоді на моє питання як я маю бути впевнена що техніка не пошкоджена, продавець сказав, що він взагалі-то не несе відповідальності за товар, він тут лише для того щоб виносити товар покупцеві (нагадаю, що ми самі виносили його в зал). Підсумовуючи, ми оглянули товар не дістаючи з коробки як могли, а потім ще самі несли його в авто, продавець навіть не запропонував допомогу, лише відкрив двері.
Залишилось багато питань до магазину:
-Хто відповідає за цілісність товару, поки клієнт не виніс його за межі магазину?
-Чому доставляється великогабаритна техніка в такі точки, де виявляється продавці відмовляються брати відповідальність за товар, а потім клієнт має сам якось оглядати товар і вантажити його в авто? (а якби я сама приїхала забирати? от немає в мене можливості приїхати з кимось)
- Як вирішити ситуацію, якщо вдома виявилось би, що товар пошкоджений?
- І саме головне питання, навіщо вам взагалі продавці в магазинах, якщо вони тільки і можуть, що видати чек?
Дуже дивне обслуговування, якого я ще не бачила, але зробила висновки, що це остання моя покупка в цьому магазині, бо спілкуватися з вашими продавцями більше немає ніякого бажання.

()
(0)
Максимальна кількість символів: 5000
Професіонал Brain
27 жовтня 2025

Вітаємо. Шкода, що ми не виправдали Ваших сподівань.
Ми докладемо зусиль, щоб така ситуація більше не повторилася. Всі Ваші зауваження було передано у відповідний відділ, для покращення нашого сервісу.

()
(0)
Максимальна кількість символів: 5000
8 400
+310
Купити
Пункт видачі:

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!