Проверьте написание, или введите ближайший к вам
Электрический водонагреватель настенного типа Ariston PRO R 100 V отвечает всем современным требованиям в области качества, эргономики и безопасности. Объем его внутреннего резервуара составляет 100 литров, что вполне может устроить семью из 2-3 человек. Мощность используемого ТЭНа составляет 1,5 кВт. Максимально возможная температура нагрева воды – 75 °C. Ariston PRO R 100 V подходит для установки абсолютно в любых жилых помещениях, при этом обеспечивает большой объем горячей воды за сравнительно небольшой промежуток времени.
1 BrainUp дает право на скидку в 1 грн
Воспользоваться начисленными БрейнАпами можно уже с 15-го дня после совершения покупки / доставки заказа. А можно и не спешить, ведь срок действия - 3 года! - Больше времени и возможностей для выгоды!
Ваш город:
Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 24 месяца
Наиболее полезные отзывы
                        Придбали пару днів назад бойлер, до товару поки претензій немає, працює. 
Але хочу залишити відгук про обслуговування магазином за адресою м.Дніпро, просп. О. Поля, 59, адже бойлер замовляли туди з самовивозом. Дуже дивна позиція продавців-консультантів, по перше відвели нас в те місце де зберігався бойер та сказали самим виносити,а потім на моє прохання дістати бойлер з коробки, щоб я могла оглянути товар на цілісність ззовні, що немає подрябин вмятин і тд, продавець відповів, що це не входить в його обов'язки і якщо ми хочемо, можемо діставати та оглядати його самі як зможемо (щоб було зрозуміло я маленька жінка, яка важить 50 кг, та зростом 160 см, що приїхала з батьком пенсіонером, мала сама діставати якимось чином бойлер, бо це  не входить в обов'язки продавця). Тоді на моє питання як я маю бути впевнена що техніка  не пошкоджена, продавець сказав, що він взагалі-то не несе відповідальності за товар, він тут лише для того щоб виносити товар покупцеві (нагадаю, що ми самі виносили його в зал). Підсумовуючи, ми оглянули товар не дістаючи з коробки як могли, а потім ще самі несли його в авто, продавець навіть не запропонував допомогу, лише відкрив двері. 
Залишилось багато питань до магазину:
-Хто відповідає за цілісність товару, поки клієнт не виніс його за межі магазину?
-Чому доставляється великогабаритна техніка в такі точки, де виявляється продавці відмовляються брати відповідальність за товар, а потім клієнт має сам якось оглядати товар і вантажити його в авто? (а якби я сама приїхала забирати? от немає в мене можливості приїхати з кимось)
- Як вирішити ситуацію, якщо вдома виявилось би, що товар пошкоджений?
- І саме головне питання, навіщо вам взагалі продавці в магазинах, якщо вони тільки і можуть, що видати чек?
Дуже дивне обслуговування, якого я ще не бачила, але зробила висновки, що це остання моя покупка в цьому магазині, бо спілкуватися з вашими продавцями більше немає ніякого бажання.
                    
                        Вітаємо. Шкода, що ми не виправдали Ваших сподівань. 
Ми докладемо зусиль, щоб така ситуація більше не повторилася. Всі Ваші зауваження було передано у відповідний відділ, для покращення нашого сервісу.
                    
                        Придбали пару днів назад бойлер, до товару поки претензій немає, працює. 
Але хочу залишити відгук про обслуговування магазином за адресою м.Дніпро, просп. О. Поля, 59, адже бойлер замовляли туди з самовивозом. Дуже дивна позиція продавців-консультантів, по перше відвели нас в те місце де зберігався бойер та сказали самим виносити,а потім на моє прохання дістати бойлер з коробки, щоб я могла оглянути товар на цілісність ззовні, що немає подрябин вмятин і тд, продавець відповів, що це не входить в його обов'язки і якщо ми хочемо, можемо діставати та оглядати його самі як зможемо (щоб було зрозуміло я маленька жінка, яка важить 50 кг, та зростом 160 см, що приїхала з батьком пенсіонером, мала сама діставати якимось чином бойлер, бо це  не входить в обов'язки продавця). Тоді на моє питання як я маю бути впевнена що техніка  не пошкоджена, продавець сказав, що він взагалі-то не несе відповідальності за товар, він тут лише для того щоб виносити товар покупцеві (нагадаю, що ми самі виносили його в зал). Підсумовуючи, ми оглянули товар не дістаючи з коробки як могли, а потім ще самі несли його в авто, продавець навіть не запропонував допомогу, лише відкрив двері. 
Залишилось багато питань до магазину:
-Хто відповідає за цілісність товару, поки клієнт не виніс його за межі магазину?
-Чому доставляється великогабаритна техніка в такі точки, де виявляється продавці відмовляються брати відповідальність за товар, а потім клієнт має сам якось оглядати товар і вантажити його в авто? (а якби я сама приїхала забирати? от немає в мене можливості приїхати з кимось)
- Як вирішити ситуацію, якщо вдома виявилось би, що товар пошкоджений?
- І саме головне питання, навіщо вам взагалі продавці в магазинах, якщо вони тільки і можуть, що видати чек?
Дуже дивне обслуговування, якого я ще не бачила, але зробила висновки, що це остання моя покупка в цьому магазині, бо спілкуватися з вашими продавцями більше немає ніякого бажання.
                    
                        Вітаємо. Шкода, що ми не виправдали Ваших сподівань. 
Ми докладемо зусиль, щоб така ситуація більше не повторилася. Всі Ваші зауваження було передано у відповідний відділ, для покращення нашого сервісу.
                    
                                        
                                        
                                    
                                    Доставка Ваш город
Стоимость доставки курьером по г. Киев составляет 35 грн, при заказе от 250 грн - бесплатно!
Доставка осуществляется в выбранное Вами время с 10:00 до 22:00 до подъезда.
Ваш заказ доставят в тот же день при условии его оформления до 12:00 и наличии товара на складе.
службами Нова Пошта/Укрпошта - 35грн
курьером BRAIN - бесплатно
от 1 000грн - бесплатно
до 1 000грн - 35грн
от 1-20 кг – Бесплатно
от 20-60 кг – 20грн (от 4 этажа 25грн)
от 61-100кг – 30грн (от 4 этажа 35грн)
от 101-150кг – 60грн (от 4 этажа 100грн)
Свыше 150кг – По договорённости
Подъём на лифте приравнивается стоимости подъёма на 1 этаж. Оплата за подъём товара на этаж производится курьеру лично.
Ваш город:
Добро пожаловать
Добро пожаловать
Спасибо
за регистрацию!
Вам начислено
грн BrainUp
на счет
Пользовательское соглашение
Ошибка