За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB

код товару: U0863911
Хіт продажів
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB зображення 2
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB зображення 3
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB зображення 4
Ціна за одиницю:
21150 грн
+451 бонус
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 6 місяців

Продавець: ФОП (без ПДВ)
Продавець: ФОП (без ПДВ)
Доставка:

Ваше місто:

Товар не доступний
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 6 місяців

Доставка:

Ваше місто:

Товар не доступний
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 6 місяців

Характеристики

Основні характеристики

Джерело сигналу ПКавтономно
Вбудовані навушники так
Тип лінз лінза Pancake
Кут огляду 110°
Діапазон міжзрачкових відстаней 58 - 71 мм
Інтерфейс користувача бездротовий контролер
Інтерфейс підключення до джерела сигналу Wi-Fi
Датчики 2 камери RGB с 18 PP
Живлення акумулятор
Матеріал пластик
Вага 515 г
Колір білий
Додатково 2064 x 2208/120Гц

Інші

Виробник Oculus
Модель Meta Quest 3 128GB
Артикул Meta Quest 3 128GB
Гарантія, міс 6
Штрихкод 815820024064
Примітка Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження

Опис

Meta Quest 3 128Gb

Quest 3 є значним поліпшенням у порівнянні зі своїм попередником: корпус на 40% тонший, pancake лінзи, чіпсет нового покоління, кольорові камери, датчик глибини та багато іншого. Завдяки можливостям змішаної реальності він навіть обіцяє надати нові види досвіду, недоступні в Quest 2.

Вага та комфорт

Але в цю нову епоху більш тонких гарнітур з лінзами pancake загальна вага стає майже незначним показником в порівнянні з гарнітурами з лінзами Френеля, тому що Quest 3 здається і відчувається легше. Meta Quest 3 128Gb також має більш зручний лицьовий інтерфейс за замовчуванням, зроблений з більш м'якої та ніжної піни, що було дуже довгоочікуваною зміною, порівняно з жорсткішим матеріалом у Quest 2. Власникам очок більше не доведеться використовувати проставку і незграбно вставляти оправу в гарнітуру, оскільки просто потягнувши за будь-який бік лицьового інтерфейсу, ви можете відрегулювати відстань від лінз до очей, використовуючи чотири фіксовані відстані. Або ви можете встановити найближче положення, щоб максимально збільшити поле зору.

«Наскрізний режим» та змішана реальність

Зображення з камер у Quest 3 значно покращено порівняно з Quest Pro – і на кілька світлових років попереду Quest 2. Затримка вражаюче низька та майже непомітна для статичних об'єктів — наприклад, Qualcomm показала демонстрацію гри в пінг-понг з еталонними гарнітурами XR2 Gen 2. Наскрізне зображення в Quest 3 має в три рази більше пікселів, ніж у Quest Pro, і в десять разів більше пікселів, ніж у Quest 2. Деяка зернистість все ще присутній, але набагато менше, ніж у Quest Pro. Ви можете розрізняти дрібні деталі навколишнього середовища, включаючи вирази осіб інших людей у кімнаті, повідомлення та повідомлення на екрані телефону, а також відносно невеликий текст, надрукований на папері формату А4. Крім того, в той час як екрани та інші яскраві області вашого погляду в Quest 2 та Pro засвічені, Quest 3 динамічно адаптує експозицію в реальному часі, щоб запобігти цьому. Глибина та масштаб ідеально фіксуються у середній та дальній зоні. Але коли ви підносите об'єкти дуже близько до обличчя, ви побачите деяке геометричне спотворення, через яке ваш телефон, наприклад, виглядає трохи вигнутим, а не прямим, але знову ж таки, це спотворення значно зменшено в порівнянні з Quest 2 і Pro.

Щодо змішаної реальності. Позиційне відстеження дуже надійне, тому віртуальні об'єкти почуваються по-справжньому прив'язаними до вашого реального середовища, без тремтіння, дрейфу чи плавання. Нова можливість створення 3D-мереж у середовищі означає, що об'єкти можуть прикріплюватися до стін, підлоги та меблів або переміщатися вздовж них без видимого усунення. Вони навіть відкидати тіні, посилюючи відчуття своєї присутності.

Лінзи, розподільна здатність та графіка

Потрійне поєднання вдвічі більш потужного графічного процесора, дисплеїв з більш високою роздільною здатністю та сучасних pancake лінз забезпечує по-справжньому підвищення різкості та графічної точності у додатках та іграх віртуальної реальності. Ті, хто переходить із гарнітур з лінзами Френеля, таких як Quest 2, задаються питанням, як вони взагалі терпіли таку розмитість у порівнянні з ними, а ті, хто переходить на будь-яку іншу автономну гарнітуру, задаються питанням, як вони взагалі вважали таку графіку прийнятною . Наприклад, розробник Red Matter 2 збільшив дозвіл рендерингу з фіксованого 1226×1440 до динамічного 3322×3519, замінив текстури 1K на текстури 4K і додав динамічні тіні з високоякісною фільтрацією тіней для об'єктів, що захоплюються.

Ви будете вражені тим, наскільки краще це виглядає — завдяки відсутності постійного мерехтіння і згладжування, типових для ігор на автономних гарнітурах, а насправді мати можливість бачити дрібні деталі в об'єктах, що спостерігаються, а текст в меню та іншому інтерфейсі користувача буде чітким і ясним. Різниця в тому, чого розробники можуть досягти на Quest 3 настільки велика, що можна стверджувати, що новий чіпсет — це найбільше оновлення обладнання, важливіше, ніж навіть лінзи або покращений набір датчиків. Meta позиціонує Quest 3 як «першу масову гарнітуру змішаної реальності», але за цим ховається той факт, що вона також набагато краще справляється з віртуальною реальністю. Простіше кажучи, графічний процесор у новому чіпсеті XR2 Gen 2 — просто звір.

Незважаючи на більш високу роздільну здатність, дисплеї, як і раніше, є РК-дисплеями. Quest 3 також має найширше поле зору Meta: за даними Meta, кут огляду становить 110 градусів по горизонталі при мінімальній відстані до дисплея. По горизонталі він відчувається приблизно на одному рівні з Quest Pro, Valve Index та PlayStation VR2.

Контролери Touch Plus та відстеження рук

У нових контролерах Touch Plus, відмовився від кілець ІЧ-світлодіодів, які були у попередніх контролерах Touch, але, на відміну від Touch Pro, вони не підтримують автоматичне відстеження та не мають камер. Натомість у них під лицьовою панеллю розташовані ІЧ-світлодіоди. Теоретично це повинно призводити до частої втрати відстеження, коли особа контролера не звернена до гарнітури. Але насправді все відбувається зовсім не так. Це тому, що в Quest 3 відстеження рук постійно працює разом із відстеженням контролера, і система об'єднує обидва входи.

Відстеження рук без контролера помітно покращилося в порівнянні з Quest 2 і Pro, практично без тремтіння чи затримки та з вражаючою точністю. Використання Direct Touch для прокручування та натискання кнопок у системному інтерфейсі більше не викликало відчуття незручності, яке було, наприклад, на попередніх гарнітурах. Meta також додасть відстеження верхньої частини тіла — зап'ясть, ліктів, плечей і тулуба — в оновленні програмного забезпечення пізніше цього року.

Oculus Meta Quest 3
Quest 3 є значним поліпшенням у порівнянні зі своїм попередником: корпус на 40% тонший, pancake лінзи, чіпсет нового покоління, кольорові камери, датчик глибини та багато іншого. Завдяки можливостям змішаної реальності він навіть обіцяє надати нові види досвіду, недоступні в Quest 2.
Вага та комфорт
Але в цю нову епоху більш тонких гарнітур з лінзами pancake загальна вага стає майже незначним показником в порівнянні з гарнітурами з лінзами Френеля, тому що Quest 3 здається і відчувається легше. Meta Quest 3 також має більш зручний лицьовий інтерфейс за замовчуванням, зроблений з більш м'якої та ніжної піни, що було дуже довгоочікуваною зміною, порівняно з жорсткішим матеріалом у Quest 2. Власникам окулярів більше не доведеться використовувати проставку і незграбно вставляти оправу в гарнітуру, оскільки просто потягнувши за будь-який бік лицьового інтерфейсу, ви можете відрегулювати відстань від лінз до очей, використовуючи чотири фіксовані відстані. Або ви можете встановити найближче положення, щоб максимально збільшити поле зору.
Наскрізний режим» та змішана реальність
Зображення з камер у Quest 3 значно покращено порівняно з Quest Pro – і на кілька світлових років попереду Quest 2. Затримка вражаюче низька та майже непомітна для статичних об'єктів — наприклад, Qualcomm показала демонстрацію гри в пінг-понг з еталонними гарнітурами XR2 Gen 2. Наскрізне зображення в Quest 3 має в три рази більше пікселів, ніж у Quest Pro, і в десять разів більше пікселів, ніж у Quest 2. Деяка зернистість все ще присутній, але набагато менше, ніж у Quest Pro. Ви можете розрізняти дрібні деталі навколишнього середовища, включаючи вирази осіб інших людей у кімнаті, повідомлення та повідомлення на екрані телефону, а також відносно невеликий текст, надрукований на папері формату А4. Крім того, в той час як екрани та інші яскраві області вашого погляду в Quest 2 та Pro засвічені, Quest 3 динамічно адаптує експозицію в реальному часі, щоб запобігти цьому. Глибина та масштаб ідеально фіксуються у середній та дальній зоні. Але коли ви підносите об'єкти дуже близько до обличчя, ви побачите деяке геометричне спотворення, через яке ваш телефон, наприклад, виглядає трохи вигнутим, а не прямим, але знову ж таки, це спотворення значно зменшено в порівнянні з Quest 2 і Pro. Щодо змішаної реальності. Позиційне відстеження дуже надійне, тому віртуальні об'єкти почуваються по-справжньому прив'язаними до вашого реального середовища, без тремтіння, дрейфу чи плавання. Нова можливість створення 3D-мереж у середовищі означає, що об'єкти можуть прикріплюватися до стін, підлоги та меблів або переміщатися вздовж них без видимого усунення. Вони навіть відкидати тіні, посилюючи відчуття своєї присутності.
Лінзи, розподільна здатність та графіка
Потрійне поєднання вдвічі більш потужного графічного процесора, дисплеїв з більш високою роздільною здатністю та сучасних pancake лінз забезпечує по-справжньому підвищення різкості та графічної точності у додатках та іграх віртуальної реальності. Ті, хто переходить із гарнітур з лінзами Френеля, таких як Quest 2, задаються питанням, як вони взагалі терпіли таку розмитість у порівнянні з ними, а ті, хто переходить на будь-яку іншу автономну гарнітуру, задаються питанням, як вони взагалі вважали таку графіку прийнятною . Наприклад, розробник Red Matter 2 збільшив дозвіл рендерингу з фіксованого 1226×1440 до динамічного 3322×3519, замінив текстури 1K на текстури 4K і додав динамічні тіні з високоякісною фільтрацією тіней для об'єктів, що захоплюються. Ви будете вражені тим, наскільки краще це виглядає — завдяки відсутності постійного мерехтіння і згладжування, типових для ігор на автономних гарнітурах, а насправді мати можливість бачити дрібні деталі в об'єктах, що спостерігаються, а текст в меню та іншому інтерфейсі користувача буде чітким і ясним. Різниця в тому, чого розробники можуть досягти на Quest 3 настільки велика, що можна стверджувати, що новий чіпсет — це найбільше оновлення обладнання, важливіше, ніж навіть лінзи або покращений набір датчиків. Meta позиціонує Quest 3 як «першу масову гарнітуру змішаної реальності», але за цим ховається той факт, що вона також набагато краще справляється з віртуальною реальністю. Простіше кажучи, графічний процесор у новому чіпсеті XR2 Gen 2 — просто звір. Незважаючи на більш високу роздільну здатність, дисплеї, як і раніше, є РК-дисплеями. Quest 3 також має найширше поле зору Meta: за даними Meta, кут огляду становить 110 градусів по горизонталі при мінімальній відстані до дисплея. По горизонталі він відчувається приблизно на одному рівні з Quest Pro, Valve Index та PlayStation VR2.
Контролери Touch Plus та відстеження рук
У нових контролерах Touch Plus, відмовився від кілець ІЧ-світлодіодів, які були у попередніх контролерах Touch, але, на відміну від Touch Pro, вони не підтримують автоматичне відстеження та не мають камер. Натомість у них під лицьовою панеллю розташовані ІЧ-світлодіоди. Теоретично це повинно призводити до частої втрати відстеження, коли особа контролера не звернена до гарнітури. Але насправді все відбувається зовсім не так. Це тому, що в Quest 3 відстеження рук постійно працює разом із відстеженням контролера, і система об'єднує обидва входи. Відстеження рук без контролера помітно покращилося в порівнянні з Quest 2 і Pro, практично без тремтіння чи затримки та з вражаючою точністю. Використання Direct Touch для прокручування та натискання кнопок у системному інтерфейсі більше не викликало відчуття незручності, яке було, наприклад, на попередніх гарнітурах. Meta також додасть відстеження верхньої частини тіла — зап'ясть, ліктів, плечей і тулуба — в оновленні програмного забезпечення пізніше цього року.
Автоматичний кордон
Майже кожен власник Quest 2 погодиться, що найнеприємніше — це необхідність постійно перемальовувати кордон безпеки, коли ви просто хочете якнайшвидше перейти у віртуальну реальність. Навіть якщо Quest 2 зможе надійно запам'ятати ігровий простір (а він не може), це все одно не допоможе, якщо ігровий простір суттєво змінився з того часу, як ви востаннє використовували VR. Натомість Quest 3 створює тривимірну сітку вашого оточення. Це займе всього кілька секунд, і все, що вам потрібно зробити, це головою покрутити по кімнаті. Сітка в основному призначена для змішаної реальності, але гарнітура також використовує її для автоматичного пропонування кордону, який ви можете прийняти одним клацанням миші — це набагато простіше, ніж малювати її вручну, і ближче до ідеї Джона Кармака про "миттєву віртуальну реальність".

Оцінка

Поділитися

Залишити відгук

21150 грн

Ваше місто:

Пункт видачі:

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!