Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 0 місяців
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 0 місяців
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 0 місяців
Основні характеристики
Інші
За всіма своїми властивостями набагато перевершує будь-яке мастило з дисульфідом молібдену (MoS2). Виготовлене за унікальною кристалізаційною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загуснику (ALASSCA-complex).
Найнадійніше мастило: гарантовано захистить ШРКШ, маточинні підшипники, опори та шарніри, карданні з'єднання трансмісії автомобіля. Особливо ефективне у разі екстремальних навантажень і високих температур.
Витримує точкове контактне навантаження 7500 Н і тривало роботоздатне за +140 o С, (температура краплепадіння вища за +280 o С). Має чудові змащувальні властивості в будь-яких умовах експлуатації, зокрема малих швидкостях зсуву, запиленості та підвищеній вологості.
Виготовлене за унікальною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загуснику (Alassca complex).
Леговане спеціальним пакетом присадок. За всіма своїми властивостями набагато перевершує будь-яке мастило з дисульфідом молібдену (MoS 2).
Може застосовуватися у вузлах промислової та побутової техніки (відкритих зубчастих передачах, підшипниках ковзання й кочення, шестернях ручних шліфувальних машин, ланцюгів і т. ін.). У разі використання мастильного шприца для пластичного мастила: вносити мастило через прес-мастильницю до його появи із люзів змащуваного з'єднання.
Під час закладання мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРКШ):
Демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРКШ, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталей.
Промити деталі, зібрати ШРКШ із дотриманням відносного розташування деталей по нанесеним позначкам.
Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРКС, встановити захисний кожух і поставити ШРКШ на місце.
У разі ручного закладання: заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим старе мастило.
Ваше місто: