За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 512GB

код товару: U0863912
Хіт продажів
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 512GB
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 512GB зображення 2
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 512GB зображення 3
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 512GB зображення 4
Ціна за одиницю:
25999 грн
+598 бонусів
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 6 місяців

Продавець: ФОП (без ПДВ)
Продавець: ФОП (без ПДВ)
Доставка:

Ваше місто:

Самовивіз
з магазину BRAIN
Деталі уточнюються
У відділення
служби доставки
Деталі уточнюються
Кур'єром за адресою
Деталі уточнюються
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 6 місяців

Доставка:

Ваше місто:

Самовивіз
з магазину BRAIN
Деталі уточнюються
У відділення
служби доставки
Деталі уточнюються
Кур'єром за адресою
Деталі уточнюються
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 6 місяців

Характеристики

Основні характеристики

Джерело сигналу ПКавтономно
Вбудовані навушники так
Тип лінз лінза Pancake
Кут огляду 110°
Діапазон міжзрачкових відстаней 58 - 71 мм
Інтерфейс користувача бездротовий контролер
Інтерфейс підключення до джерела сигналу Wi-Fi
Датчики 2 камери RGB с 18 PP
Живлення акумулятор
Матеріал пластик
Вага 515 г
Колір білий
Додатково 2064 x 2208/120Гц

Інші

Виробник Oculus
Модель Meta Quest 3 512GB
Артикул Meta Quest 3 512GB
Гарантія, міс 6
Штрихкод 815820024071
Примітка Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження

Опис

Meta Quest 3 512Gb

Quest 3 є значним поліпшенням у порівнянні зі своїм попередником: корпус на 40% тонший, pancake лінзи, чіпсет нового покоління, кольорові камери, датчик глибини та багато іншого. Завдяки можливостям змішаної реальності він навіть обіцяє надати нові види досвіду, недоступні в Quest 2.

Комфорт та вага

Раніше, купуючи Quest 2, перше, що бажано було зробити, — це замінити лицьовий інтерфейс на сторонню альтернативу та придбати Elite Strap. Це важливий момент і можна сказати, що Quest 2 був не зовсім завершеним «з коробки». Із Quest 3 це вже не так. Зовнішній інтерфейс за замовчуванням зроблений з більш м'якої і ніжної піни, яка не створює неприємних відчуттів на обличчі, як матеріал Quest 2.

Ще одна приємна особливість лицьового інтерфейсу полягає в тому, що власникам окулярів більше не потрібно буде використовувати проставку, оскільки просто потягнувши за будь-який бік лицьового інтерфейсу, ви можете регулювати відстань від лінз до очей, використовуючи чотири фіксовані відстані. Якщо ви не носите окуляри, можете встановити найближче положення, щоб максимально збільшити поле зору.

Але що ще дивніше, так це те, що тканинний ремінець за умовчанням зручний, приблизно до години безперервного використання.

Широко повідомлялося, що Quest 3 на 12 грамів важчий за Quest 2, але ця приблизна цифра приховує правду. Хоча це справедливо і для гарнітур з ремінцями, без ремінців Quest 3 важить на 4 г менше.

Однак, створюється відчуття, що він набагато легший, ніж Quest 2, і будь-хто, хто не знав про цифри ваги, міг би припустити, що він значно легший. Це пов'язано з тим, що більш тонкий дизайн наближає центр мас до обличчя, надаючи набагато менший момент, що крутить, вниз на шию. Злегка вдосконалений ремінець також має значення: він краще розподіляє вагу і здається трохи міцнішим.

Pancake лінзи та подвійні дисплеї

Більш тонкий дизайн Quest 3 досягається завдяки використанню pancake лінз, які забезпечують набагато більш короткий проміжок між ними і панелями дисплея, ніж лінзи Френеля, що використовуються в таких гарнітурах, як Quest 2, Valve Index і PlayStation VR2.

Однак у pancake лінз є ще одна перевага: вони забезпечують більш чітке зображення, особливо по краях. Якщо ви переходите з гарнітури з лінзою Френеля, ви виявите приголомшуючу майже повну чіткість зображення від краю до краю і здивуєтеся, як ви раніше використовували віртуальну реальність без неї.

Вони також набагато менш чутливі до правильного розташування очей. З Quest 3 тепер просто не потрібно про це думати. Мета повідомила нам, що цей аспект навіть був покращений у порівнянні з Quest Pro: тепер лінзи мають заявлений колосальні +/- 5 мм.

Звичайно, вам все одно слід відрегулювати лінзи так, щоб вони були вирівняні по горизонталі відповідно до відстані між вашими очима, вашою міжзірковою відстанню (IPD). Для цього в Quest 3 є безступінчасте колесо прокручування, що забезпечує точну відстань між лінзами від 58 до 70 мм. Але, швидше за все, ви виявите, що зображення буде чітким, навіть коли ваш IPD буде встановлений зовсім неправильно, і це примітно.

Quest 3 має помітно ширше поле зору, ніж Quest 2, якщо налаштувати лицьовий інтерфейс на мінімальну відстань від очей. Поле зору, можливо, є найважливішим фактором занурення у віртуальну реальність, тому це прекрасна і несподівана зміна, враховуючи роки застою в цьому питанні, і Quest 2 в порівнянні з ним здається дещо клаустрофобним. Однак по вертикалі поле зору схоже на Quest 2.

Поліпшення горизонтального поля зору порівняно з Quest 2 буде ще значнішим для людей із ширшим IPD. У Quest 2 використовується одна панель, і коли лінзи знаходяться у найширшому положенні, поле зору обрізається з кожного боку. Quest 3 має окрему панель для кожного ока, тому ви отримаєте однакове монокулярне поле зору незалежно від вашого IPD.

Роздільна здатність дисплеїв також помітно вище, ніж у будь-якої попередньої гарнітури Meta. Meta заявляє підвищення роздільної здатності на 30% порівняно з Quest 2, але на практиці різниця набагато більша, оскільки єдина панель Quest 2 означає, що його лінзи бачать лише частину дисплея одночасно. Роздільна здатність тепер схожа на HP Reverb G2, а в іграх, які використовують цю перевагу за рахунок використання динамічного дозволу з великим максимальним значенням, результат може бути настільки різким, що важко повірити, що воно повністю автономне. У ПК VR з Virtual Desktop або Link це стає ще помітнішим, і ви почнете бачити дрібні деталі, які раніше не помічали.

Передача True Color

Головною перевагою Quest 3 від Meta і досі в центрі уваги є, звичайно ж, можливості змішаної реальності, що забезпечуються passthrough через камеру.

Справжнє кольорове зображення реального світу у Quest 3 на кілька світлових років випереджає нечітке чорно-біле зображення у Quest 2: кількість пікселів у 10 разів більша.

На відміну від Quest 2 та Pro, камери Quest 3 динамічно регулюють експозицію, тому ви можете користуватися телефоном, переглядати монітор комп'ютера та дивитися у вікна, не бачачи розмитого зображення. Дозвіл досить добрий, щоб читати текст як на екрані, так і на папері, і це корисно в порівнянні з Quest Pro, де цього не було. На зображенні також є легка зернистість, схожа на те, що ви бачите на відео з камери смартфона.

У поєднанні з практично ідеальним відстеженням положення, низька затримка проходження означає, що віртуальні об'єкти виглядають по-справжньому прив'язаними до вашого реального середовища без тремтіння, дрейфу або плавання, які іноді спостерігаються при використанні доповненої реальності на базі телефону.

Змішана реальність

Щодо змішаної реальності. Позиційне відстеження дуже надійне, тому віртуальні об'єкти почуваються по-справжньому прив'язаними до вашого реального середовища, без тремтіння, дрейфу чи плавання. Нова можливість створення 3D-мереж у середовищі означає, що об'єкти можуть прикріплюватися до стін, підлоги та меблів або переміщатися вздовж них без видимого усунення. Вони навіть відкидати тіні, посилюючи відчуття своєї присутності.

VR-ігри та продуктивність

Новий чіпсет Quest 3 Snapdragon XR2 Gen 2 пропонує величезне оновлення порівняно з усіма попередніми автономними гарнітурами, забезпечуючи більш ніж подвоєну продуктивність графічного процесора.

Розробник Red Matter 2 збільшив дозвіл рендерингу з фіксованого 1226×1440 до динамічного 3322×3519, замінив текстури 1K на текстури 4K і додав динамічні тіні з високоякісною фільтрацією тіней для захоплюваних об'єктів, а багато інших розробників, тижні та місяці.

Апаратне забезпечення нарешті здатне забезпечити такий досвід, при якому основні геймери більше не думатимуть: «Це дуже весело, але графіка відстій».

Різниця в тому, чого розробники можуть досягти з Quest 3 настільки велика, що новий чіпсет — це найбільше оновлення апаратного забезпечення. Meta позиціонує Quest 3 як «першу масову гарнітуру змішаної реальності», але за цим ховається той факт, що це, по суті, відмінна VR-гарнітура.

Навіть ігри без оновлень будуть виглядати краще завдяки автоматично вищому дозволу рендерингу Quest 3. Хоча у них, як і раніше, є ресурси мобільної якості, вони більше не мають постійного відволікаючого мерехтіння та псевдонімів, типових для ігор на автономних гарнітурах, а текст у меню та іншому інтерфейс користувача став чітким і ясним.

Ще однією перевагою потужнішого набору мікросхем є те, що системний інтерфейс більше не гальмує при виклику його всередині додатків — проблема, яка була у Quest Pro. Багатозадачність тепер практична, тому можна швидко відкрити браузер, щоб щось знайти або перевірити веб-платформу обміну повідомленнями.

Кордон безпеки

Мабуть, найдратівливіша частина використання автономної гарнітури — це необхідність вручну малювати кордон безпеки, щоб просто підключитися, та обмеження, які вона накладає.

Коли ви увімкнете Quest 3, ви побачите passthrough режим за промовчанням, і для проходження більше не потрібно малювати кордон. Ви можете використовувати інтерфейс або перейти до деяких програм змішаної реальності, не створюючи і не використовуючи межі.

Однак, коли вам дійсно потрібна межа, наприклад, для гри в VR-гру або просто для перебування у віртуальному домашньому середовищі, той же проектор глибини, який забезпечує налаштування кімнати змішаної реальності, тепер також може вказати кордон, як це робить PlayStation VR 2. Однак цей кордон часто буває консервативним, тому вам часто доведеться його редагувати. Але це все одно швидше, ніж робити це повністю вручну, і що ще важливіше: на відміну від Quest 2, Quest 3 взагалі не забуває кордону, ймовірно, завдяки камерам з вищою роздільною здатністю та проектору глибини.

Контролери Touch Plus та відстеження рук

Нові контролери Touch Plus чудово лежать у руці, а відсутність трекінгового кільця забезпечує ідеальний розподіл ваги.

Як і у випадку з набагато дорожчими контролерами Touch Pro, перевага безкільцевої конструкції полягає в тому, що ви можете зблизити їх під будь-яким кутом, оскільки ви більше не ризикуєте розбити пластик. Це може здатися неважливим, але насправді це робить точні рукопашні взаємодії, такі як перезаряджання гвинтівки, набагато менш стомлюючими, а також відкриває нові види взаємодії.

Деякі люди припускали, що переміщення інфрачервоних світлодіодів, що відстежуються гарнітурою, на лицьову сторону контролерів, а не на кільця, погіршить якість відстеження, але це, по суті, ідентично Quest 2, за одним винятком. Відмінність розміщення камери гарнітури означає, що діапазон відстеження контролера тепер набагато ширший по горизонталі в кожну сторону, але вже по вертикалі над вами.

Тактильна система контролерів значно покращена порівняно з Quest 2. Touch Plus використовує модулятор звукової котушки (VCM) замість лінійного резонансного актуатора (LRA), що забезпечує більш реалістичний та точний тактильний ефект та ширший частотний діапазон. На відміну від контролерів Touch Pro, тут є лише один тактильний привід, а не два окремі для вказівного та великого пальця.

Відстеження рук без контролера помітно покращено, знову ж таки, ймовірно, завдяки проектору глибини. Тепер він працює в набагато ширшому діапазоні умов освітлення, у тому числі, що дивно, майже у повній темряві, як і відстеження гарнітури.

Oculus Meta Quest 3
Quest 3 є значним поліпшенням у порівнянні зі своїм попередником: корпус на 40% тонший, pancake лінзи, чіпсет нового покоління, кольорові камери, датчик глибини та багато іншого. Завдяки можливостям змішаної реальності він навіть обіцяє надати нові види досвіду, недоступні в Quest 2.
Вага та комфорт
Але в цю нову епоху більш тонких гарнітур з лінзами pancake загальна вага стає майже незначним показником в порівнянні з гарнітурами з лінзами Френеля, тому що Quest 3 здається і відчувається легше. Meta Quest 3 також має більш зручний лицьовий інтерфейс за замовчуванням, зроблений з більш м'якої та ніжної піни, що було дуже довгоочікуваною зміною, порівняно з жорсткішим матеріалом у Quest 2. Власникам окулярів більше не доведеться використовувати проставку і незграбно вставляти оправу в гарнітуру, оскільки просто потягнувши за будь-який бік лицьового інтерфейсу, ви можете відрегулювати відстань від лінз до очей, використовуючи чотири фіксовані відстані. Або ви можете встановити найближче положення, щоб максимально збільшити поле зору.
Наскрізний режим» та змішана реальність
Зображення з камер у Quest 3 значно покращено порівняно з Quest Pro – і на кілька світлових років попереду Quest 2. Затримка вражаюче низька та майже непомітна для статичних об'єктів — наприклад, Qualcomm показала демонстрацію гри в пінг-понг з еталонними гарнітурами XR2 Gen 2. Наскрізне зображення в Quest 3 має в три рази більше пікселів, ніж у Quest Pro, і в десять разів більше пікселів, ніж у Quest 2. Деяка зернистість все ще присутній, але набагато менше, ніж у Quest Pro. Ви можете розрізняти дрібні деталі навколишнього середовища, включаючи вирази осіб інших людей у кімнаті, повідомлення та повідомлення на екрані телефону, а також відносно невеликий текст, надрукований на папері формату А4. Крім того, в той час як екрани та інші яскраві області вашого погляду в Quest 2 та Pro засвічені, Quest 3 динамічно адаптує експозицію в реальному часі, щоб запобігти цьому. Глибина та масштаб ідеально фіксуються у середній та дальній зоні. Але коли ви підносите об'єкти дуже близько до обличчя, ви побачите деяке геометричне спотворення, через яке ваш телефон, наприклад, виглядає трохи вигнутим, а не прямим, але знову ж таки, це спотворення значно зменшено в порівнянні з Quest 2 і Pro. Щодо змішаної реальності. Позиційне відстеження дуже надійне, тому віртуальні об'єкти почуваються по-справжньому прив'язаними до вашого реального середовища, без тремтіння, дрейфу чи плавання. Нова можливість створення 3D-мереж у середовищі означає, що об'єкти можуть прикріплюватися до стін, підлоги та меблів або переміщатися вздовж них без видимого усунення. Вони навіть відкидати тіні, посилюючи відчуття своєї присутності.
Лінзи, розподільна здатність та графіка
Потрійне поєднання вдвічі більш потужного графічного процесора, дисплеїв з більш високою роздільною здатністю та сучасних pancake лінз забезпечує по-справжньому підвищення різкості та графічної точності у додатках та іграх віртуальної реальності. Ті, хто переходить із гарнітур з лінзами Френеля, таких як Quest 2, задаються питанням, як вони взагалі терпіли таку розмитість у порівнянні з ними, а ті, хто переходить на будь-яку іншу автономну гарнітуру, задаються питанням, як вони взагалі вважали таку графіку прийнятною . Наприклад, розробник Red Matter 2 збільшив дозвіл рендерингу з фіксованого 1226×1440 до динамічного 3322×3519, замінив текстури 1K на текстури 4K і додав динамічні тіні з високоякісною фільтрацією тіней для об'єктів, що захоплюються. Ви будете вражені тим, наскільки краще це виглядає — завдяки відсутності постійного мерехтіння і згладжування, типових для ігор на автономних гарнітурах, а насправді мати можливість бачити дрібні деталі в об'єктах, що спостерігаються, а текст в меню та іншому інтерфейсі користувача буде чітким і ясним. Різниця в тому, чого розробники можуть досягти на Quest 3 настільки велика, що можна стверджувати, що новий чіпсет — це найбільше оновлення обладнання, важливіше, ніж навіть лінзи або покращений набір датчиків. Meta позиціонує Quest 3 як «першу масову гарнітуру змішаної реальності», але за цим ховається той факт, що вона також набагато краще справляється з віртуальною реальністю. Простіше кажучи, графічний процесор у новому чіпсеті XR2 Gen 2 — просто звір. Незважаючи на більш високу роздільну здатність, дисплеї, як і раніше, є РК-дисплеями. Quest 3 також має найширше поле зору Meta: за даними Meta, кут огляду становить 110 градусів по горизонталі при мінімальній відстані до дисплея. По горизонталі він відчувається приблизно на одному рівні з Quest Pro, Valve Index та PlayStation VR2.
Контролери Touch Plus та відстеження рук
У нових контролерах Touch Plus, відмовився від кілець ІЧ-світлодіодів, які були у попередніх контролерах Touch, але, на відміну від Touch Pro, вони не підтримують автоматичне відстеження та не мають камер. Натомість у них під лицьовою панеллю розташовані ІЧ-світлодіоди. Теоретично це повинно призводити до частої втрати відстеження, коли особа контролера не звернена до гарнітури. Але насправді все відбувається зовсім не так. Це тому, що в Quest 3 відстеження рук постійно працює разом із відстеженням контролера, і система об'єднує обидва входи. Відстеження рук без контролера помітно покращилося в порівнянні з Quest 2 і Pro, практично без тремтіння чи затримки та з вражаючою точністю. Використання Direct Touch для прокручування та натискання кнопок у системному інтерфейсі більше не викликало відчуття незручності, яке було, наприклад, на попередніх гарнітурах. Meta також додасть відстеження верхньої частини тіла — зап'ясть, ліктів, плечей і тулуба — в оновленні програмного забезпечення пізніше цього року.
Автоматичний кордон
Майже кожен власник Quest 2 погодиться, що найнеприємніше — це необхідність постійно перемальовувати кордон безпеки, коли ви просто хочете якнайшвидше перейти у віртуальну реальність. Навіть якщо Quest 2 зможе надійно запам'ятати ігровий простір (а він не може), це все одно не допоможе, якщо ігровий простір суттєво змінився з того часу, як ви востаннє використовували VR. Натомість Quest 3 створює тривимірну сітку вашого оточення. Це займе всього кілька секунд, і все, що вам потрібно зробити, це головою покрутити по кімнаті. Сітка в основному призначена для змішаної реальності, але гарнітура також використовує її для автоматичного пропонування кордону, який ви можете прийняти одним клацанням миші — це набагато простіше, ніж малювати її вручну, і ближче до ідеї Джона Кармака про "миттєву віртуальну реальність".

Оцінка

5
progress
1
4
progress
0
3
progress
0
2
progress
0
1
progress
0

Поділитися

Залишити відгук

Найкорисніші відгуки

15 березня 2024
imgimgimgimgimg

Быстрая доставка, всем довольна. Очки стоят своих денег. Уже успела поиграть в BitSaber, оценить VRChat, в котором немного укачало и попробовать разные рисовлки. Просмотр фильмов в VR - подарил новые впечатления, а стриминг игр c ПК через BigScreen - дал незабываемые эмоции. В общем - всем рекомендую к покупке. Получите лучшие эмоции и впечатления! А Brain благодарю за классный сервис и возможность приобрести этот товар по нормальной цене. А то в Цитрусе он раза 2 дороже =) Причем 128Гб по той же цене =) Как тут 512 =)

Був вам корисний цей відгук?
()
(0)
25999 грн
Купити

Ваше місто:

Пункт видачі:

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!