Перевірте написання, чи введіть найближчий до вас
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 24 місяці
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термін дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
Найкорисніші відгуки
Попався проблемний монік, з гарантією кинули, не рекомендую цих бариг!
Доброго дня! Що саме було з гарантією на Ваш монітор? Можливо, Ваш випадок не входив у гарантійні? Перевірка та діагностика проходить у СЦ виробника - чи не могли б Ви надати номер Вашого звернення, щоб ми могли розібратися в ситуації і за можливості виправити ї?
Ви кинули мене, монітор зараз в ОСЦ, розбираються, но по правильному, я купив його, через 2 дні понаходив нюанси, ви повинні були мені просто поміняти, або повернути кошти, а не кинути!
Я зрозумів, закон про 14 днів не діє для шарлатанів.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності! В термін 14 календарних днів можна повернути справний товар у повній комплектації, що не був у використанні - тобто той, що не підійшов. Якщо при експлуатації виявилися несправності - проводиться діагностика та/або ремонт в гарантійний строк, робиться висновок про гарантійність випадку у СЦ виробника і після цього СЦ виробника приймає рішення щодо конкретного випадку.
Що значить не був у використанні ???... тобто я маю купити монітор і не включати???, ... а коли включу то значить він був у використанні???... ось така у нас гарантія в Україні, прикро що така cерйозна фірма як Brain користується дирявим законом про споживачів і кидає покупців.
Юра, звісно, наш магазин керується виключно чинним законодавством України - відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, при дотриманні таких умов:
- товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
- програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
- наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).
Будь-який товар, який підлягає поверненню або обміну, проходить через Сервісний Центр, для експертного висновку. Дана практика загальноприйнята.
Я так купляв ломторезку у них! Купив! Приніс до дому! Включив! А потім не понравилась нам то поніс назад до магазину а мені сказали що все! До дому приніс! Включав! Все до магазину можеш не нести!:-(( тому що вона вже б/у ...
Доброго дня! А що саме за проблеми були виявлені, а то собі також хочу придбати?
Монітор проблемний у всіх, не рекомендую!
Попався проблемний монік, з гарантією кинули, не рекомендую цих бариг!
Доброго дня! Що саме було з гарантією на Ваш монітор? Можливо, Ваш випадок не входив у гарантійні? Перевірка та діагностика проходить у СЦ виробника - чи не могли б Ви надати номер Вашого звернення, щоб ми могли розібратися в ситуації і за можливості виправити ї?
Ви кинули мене, монітор зараз в ОСЦ, розбираються, но по правильному, я купив його, через 2 дні понаходив нюанси, ви повинні були мені просто поміняти, або повернути кошти, а не кинути!
Я зрозумів, закон про 14 днів не діє для шарлатанів.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності! В термін 14 календарних днів можна повернути справний товар у повній комплектації, що не був у використанні - тобто той, що не підійшов. Якщо при експлуатації виявилися несправності - проводиться діагностика та/або ремонт в гарантійний строк, робиться висновок про гарантійність випадку у СЦ виробника і після цього СЦ виробника приймає рішення щодо конкретного випадку.
Що значить не був у використанні ???... тобто я маю купити монітор і не включати???, ... а коли включу то значить він був у використанні???... ось така у нас гарантія в Україні, прикро що така cерйозна фірма як Brain користується дирявим законом про споживачів і кидає покупців.
Юра, звісно, наш магазин керується виключно чинним законодавством України - відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, при дотриманні таких умов:
- товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
- програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
- наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).
Будь-який товар, який підлягає поверненню або обміну, проходить через Сервісний Центр, для експертного висновку. Дана практика загальноприйнята.
Я так купляв ломторезку у них! Купив! Приніс до дому! Включив! А потім не понравилась нам то поніс назад до магазину а мені сказали що все! До дому приніс! Включав! Все до магазину можеш не нести!:-(( тому що вона вже б/у ...
Доброго дня! А що саме за проблеми були виявлені, а то собі також хочу придбати?
Монітор проблемний у всіх, не рекомендую!
Доставка Ваше місто
Вартість доставки кур'єром по м. Київ становить 35 грн, при замовленні від 250 грн - безкоштовно!
Доставка виконується у обраний Вами час з 10:00 до 22:00 до під'їзду.
Ваше замовлення доставлять у той же день за умови його оформлення до 12:00 та наявності товару на складі.
службами Нова Пошта/Укрпошта - 35грн
кур'єром BRAIN - безкоштовно
від 1 000грн - безкоштовно
до 1 000грн - 35грн
від 1-20 кг - Безкоштовно
від 20-60 кг - 20грн (від 4 поверху 25грн)
від 61-100кг - 30грн (від 4 поверху 35грн)
від 101-150кг - 60грн (від 4 поверху 100грн)
Понад 150 кг - За домовленістю
Підйом на ліфті прирівнюється до вартості підйому на 1 поверх. Оплата за підйом товару на поверх проводиться кур'єру особисто.
Ваше місто:
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на рахунок
Угода
Помилка