За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

Настільна гра Games 7 Days Зграя (The Wolves) (укр.) (ZG001U)

Код товару: U1019773
Ціна за одиницю:
2100 грн
+100 балів

1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн

Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термин дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!

Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 0 місяців

Продавець: ФОП (без ПДВ)
Продавець: ФОП (без ПДВ)
Доставка:
Самовивіз
з магазину BRAIN
Деталі уточнюються
Самовивіз із відділення
служби доставки
Деталі уточнюються
Кур'єром за адресою
Деталі уточнюються
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 0 місяців

Доставка:
Самовивіз
з магазину BRAIN
Деталі уточнюються
Самовивіз із відділення
служби доставки
Деталі уточнюються
Кур'єром за адресою
Деталі уточнюються
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 0 місяців

Характеристики

Основні характеристики

Кількість гравців 2345
Вікова група від 14 років
Матеріал картон ,  дерево ,  папір ,  пластик
Розміри коробки 30 х 30 х 8 см
Комплектація стартове поле; 10 полів регіонів; 10 жетонів підрахунку очок за регіони (трьох типів); 5 двосторонніх планшетів гравців; двосторонній планшет Місяця; 30 двосторонніх тайлів місцевості; 20 жетонів здобичі; 20 фішок альфа-вовків (п'яти кольорів); 40 фішок с

Інші

Виробник Games 7 Days
Модель Зграя (The Wolves) (укр.)
Артикул ZG001U
Гарантія, міс 0
Примітка Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження

Опис

Зграя - боротьба вовків за територію

Якщо вас цікавлять настільні ігри, що надихаються життям різних біомів, Гікач також радить спробувати євростратегію «» про фільмування документальної стрічки на теренах Африки, а також абстракт «» про розселення тварин у різних ареалах.

Мета гри Зграя

Протягом гри учасники розвиватимуть свої планшети зграї, розташовуючи компоненти з них на полі. Кожен прибраний з планшета компонент принесе переможні очки в кінці гри, та може покращити показники вашої зграї: швидкість переміщення, можливість переміщати більшу кількість груп, залучати вовків-одинаків на більшій відстані. Відкриття певної кількості комірок також надає вам жетони бонусів. Кожен розташований на полі компонент заміняє жетон чи фігурку, що вже були на полі. Прибрані з поля компоненти розташовуються на треку планшета фаз місяця. Коли всі комірки планшета буде зайнято, гра завершиться

Кожна дія "коштує" вам певної кількості плиток місцевості. На позначення використання цих плиток, гравці їх перевертають.

Одним з основних тематичних способів отримати переможні очки є контроль над регіонами. Визначення переможця у боротьбі за регіон відбувається згідно з наближенням певних фаз місяця.

Наприкінці гри учасники підсумовують переможні очки на планшетах, а також жетонах регіонів, які вони змогли вибороти. Гравець із найбільшою кількістю очок здобуває перемогу.

Перебіг гри Зграя

Гравці ходять по черзі, й у свій хід можуть виконати дві дії. Кожна з дій має свою ціну: задля її виконання гравець мусить перевернути плитки місцевості. Можна виконувати одну й ту само дію двічі.

  • Переміщення. Вартує однієї плитки місцевості, що має збігатися із місцевістю, до якої ви бажаєте перемістити свої фігурки. На одній комірці можуть водночас знаходитися до двох фігурок одного гравця. Ви можете перемістити кількість фігурок, що відповідає вашому показнику розповсюдження, на відстань, що відповідає вашій швидкості.
    Вовки з різних зграй не можуть розташовуватися на одній комірці. Та якщо на комірку із вовком з іншої зграї заходить ваш ватажок, ви маєте перемістити фігурку суперника на суміжну вільну або підконтрольну гравцеві комірку.
    Вовки та ватажки можуть розташовуватися на комірках з укриттям іншої зграї, якщо на цій комірці немає інших ворожих фігурок. Однак, знаходитись на комірці із лігвом суперника ваші фігурки не можуть. Також не можна переміститися на комірку з жетонами здобичі та комірки водопоїв і провалля у центральному регіоні. Пройти крізь них також не можна: доведеться обходити.
  • Зведення укриття. Вартує двох перевернутих плиток того ж типу місцевості, на комірці якого ви бажаєте звести укриття. Приберіть крайню ліву фігурку укриття на будь-якому з треків на вашому планшеті та розмістіть на відповідній комірці поля. Прибрані фігурки відкривають переможні очки та покращують показники вашої зграї. Відкритий до кінця ряд на треку дає вам бонусні жетони.
    Комірка, на якій зводиться ваше укриття, має бути не зайнятою або на ній має знаходитися тільки одна ваша фігурка вовка чи ватажка.
  • Поліпшення укриття до лігва. Так само вартує двох перевернутих жетонів із відповідним типом території. Приберіть фігурку укриття на трек днів планшета фаз місяця, та замініть її фігуркою крайнього лівого лігва зі свого планшета. Зведення лігв дає вам бонусні жетони територій, які можна скинути замість перегортання плиток.
  • Вий. Використовується аби залучити до своєї зграї вовків-одинаків. Переверніть дві плитки територій відповідного типу, якщо жетон вовка-одинака розташовано на відстані вию вашого вожака (окремий трек на планшеті). Замініть жетон одинака крайньою лівою фігуркою із запасу на своєму планшеті. Кожна третя фігурка у запасі - це ватажок.
    Перемістіть прибраний жетон одинака на трек планшета фаз місяця.
  • Домінування. Переверніть три плитки території відповідного типу на відстані вию від вашого ватажка й замініть фігурку суперника фігуркою того ж типу зі свого планшета. У такий спосіб не можна замінити лігво. Прибрана фігурка розташовується на треку планшета фаз місяця.
  • Полювання. Не вважається за дію та відбувається автоматично, якщо фігурки ваших вовків або ватажків розташовані на трьох суміжних зі здобиччю комірках. Впольована здобич розташовується на планшеті зграї гравця, приносить переможні очки та жетони додаткових дій. Ви можете вполювати тільки один жетон кожного типу за гру.

Для цього необхідно порівняти сумарну силу гравців на комірках регіону. Кожен вовк, ватажок і укриття важать 1 очко сили, тоді як лігво важить 3. За рівного значення сили переможцем стає той, хто має в регіоні більшу кількість ватажків. Переможець отримує жетон регіону, що надасть певну кількість очок наприкінці гри. Другий за силою учасник також отримує переможні очки у кількості меншого числа з жетона регіону.

Поділитися

Залишити відгук

2100 грн
Купити
Пункт видачі:

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!