Перевірте написання, чи введіть найближчий до вас
Неперевершена продуктивність
Враховуючи стрімкі технологічні зміни, GIGABYTE завжди слідує останнім тенденціям і надає клієнтам передові функції та новітні технології. Материнські плати GIGABYTE оснащені модернізованим рішенням щодо живлення, новітніми стандартами зберігання даних та відмінними можливостями підключення, що забезпечує оптимальну продуктивність для ігор.
Підключення
Материнські плати GIGABYTE забезпечують неперевершені можливості підключення завдяки блискавичній швидкості передачі даних через мережу нового покоління, сховище та підключення Wi-Fi.
Персоналізація
Материнські плати GIGABYTE поставляються в комплекті з декількома корисними та інтуїтивно зрозумілими програмами, що допомагають користувачам контролювати кожен аспект материнської плати і забезпечують світловий ефект, що налаштовується, з видатною естетикою, щоб відповідати вашій унікальній індивідуальності.
Ультра міцний
Конструкція GIGABYTE Ultra Durable забезпечує довговічність продукту та високу якість виробничого процесу. Материнські плати GIGABYTE використовують найкращі компоненти та підсилюють кожен слот, щоб зробити кожен з них міцним та довговічним.
1 BrainUp надає право на знижку в 1 грн
Скористатися нарахованими БрейнАпами можна вже з 15 дня після здійснення покупки / доставки замовлення. А можна й не поспішати, адже термин дії балів - 3 роки! - Більше часу та можливостей для вигоди!
Ваше місто:
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 36 місяців
Залишити відгук
Найкорисніші відгуки
Покупал данную карту на ebay по хорошей скидке. Никаких проблем, пользуюсь уже месяц. Никакого писка и прочей чепухи о которой пишут диванные обзорщики, которые даже биос обновить не могут. Для регулировки всей подсветки использую Signal RGB. А родной RGB Fusion очень сильно жрет ресурсы системы, ну его...
Материнська плата "пищить" тихим комариним писком з перервами максимум на пару хвилин
Пищить не динамік, а саме материнська плата
Незалежно від навантаження, заземлення, БЖ
Заміна виключно через сервісний центр, хоча писк добре чути і в моїй компанії, у свій час, такий брак міняли покупцям одразу, прямо в магазині
Тобто, купуючи її, Ви ризикуєте 2 тижні сидіти без ПК взагалі
Ні в якому разі не купуйте цю материнську плату - бо можете на собі зрозуміти: брак поодинокий чи на усій партії
Доброго дня, Вадиме! Розуміємо Вас, але, на жаль, зараз діагностика подібної проблеми можлива тільки у сервісному центрі - подальші дії залежать від експертного висновку https://brain.com.ua/ukr/service/
1. Я багато років нахвалював Ваш Сервіс і рекомендував магазин всім своїм знайомим і тільки вчора нарешті зрозумів, як я помилявся.
2. Стало зрозуміло, що я завжди звертався до працівника Сервісу для партнерів (більше 15 років співпрацював з Вашою Компанією, колись мені замінили цілу партію ОЗУ, точно не менше 10 материнських плат і далі за списком, завжди професійно та без проблем), а тепер був змушений звернутися в Сервіс, як приватна особа - бо купляв у магазині, а не через партнерський обліковий запис (хоча Сервіс для партнерів, я так зрозумів, Ви давно розформували)
3. Так от, в "діагностиці" ЯВНОГО БРАКУ мені відмовили і відправили материнську плату до авторизованого СЦ при тому, що Сервіс ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ставати на бік свого клієнта
4. А тепер я буду чекати поки АСЦ (МТІ) визнає чи не визнає ЯВНИЙ БРАК, хоча мої слова можна було перевірити та виявити його прямо на місці, максимум за 3-4 хвилини
5. Я не те шо не бачив такого раніше у Сервісі Брейну, а навіть не уявляв
6. І увесь цей цирк при тому, що я явно, чітко і голосно повідомив, що мені не потрібна заміна бракованої материнки з явно бракованої серії і я хочу її повернути, а не замінити на таке саме непрацююче чудо
7. Тобто можна просто було протестувати, виявити, що я кажу правду, відправити до АСЦ, а мені одразу повернути гроші і запропонувати обрати іншу модель прямо на місці .. але ніт!
8. Колись давно, у 1994 році, коли я тільки починав працювати з "залізом", одна розумна людина сказала, що Сервіс - це саме головне в Компанії, бо саме туди приходять невдоволені і вони повинні піти задоволеними.
Крім того хороший Сервіс часто переживає Компанію ще на 10-15 років.
трохи не забув: налаштування BIOS по дефолту чи ні, на писк взагалі не впливає
єдина різниця: вже після старту Windows 11 пищить впевненіше ніж при завантаженні
Покупал данную карту на ebay по хорошей скидке. Никаких проблем, пользуюсь уже месяц. Никакого писка и прочей чепухи о которой пишут диванные обзорщики, которые даже биос обновить не могут. Для регулировки всей подсветки использую Signal RGB. А родной RGB Fusion очень сильно жрет ресурсы системы, ну его...
Материнська плата "пищить" тихим комариним писком з перервами максимум на пару хвилин
Пищить не динамік, а саме материнська плата
Незалежно від навантаження, заземлення, БЖ
Заміна виключно через сервісний центр, хоча писк добре чути і в моїй компанії, у свій час, такий брак міняли покупцям одразу, прямо в магазині
Тобто, купуючи її, Ви ризикуєте 2 тижні сидіти без ПК взагалі
Ні в якому разі не купуйте цю материнську плату - бо можете на собі зрозуміти: брак поодинокий чи на усій партії
Доброго дня, Вадиме! Розуміємо Вас, але, на жаль, зараз діагностика подібної проблеми можлива тільки у сервісному центрі - подальші дії залежать від експертного висновку https://brain.com.ua/ukr/service/
1. Я багато років нахвалював Ваш Сервіс і рекомендував магазин всім своїм знайомим і тільки вчора нарешті зрозумів, як я помилявся.
2. Стало зрозуміло, що я завжди звертався до працівника Сервісу для партнерів (більше 15 років співпрацював з Вашою Компанією, колись мені замінили цілу партію ОЗУ, точно не менше 10 материнських плат і далі за списком, завжди професійно та без проблем), а тепер був змушений звернутися в Сервіс, як приватна особа - бо купляв у магазині, а не через партнерський обліковий запис (хоча Сервіс для партнерів, я так зрозумів, Ви давно розформували)
3. Так от, в "діагностиці" ЯВНОГО БРАКУ мені відмовили і відправили материнську плату до авторизованого СЦ при тому, що Сервіс ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ставати на бік свого клієнта
4. А тепер я буду чекати поки АСЦ (МТІ) визнає чи не визнає ЯВНИЙ БРАК, хоча мої слова можна було перевірити та виявити його прямо на місці, максимум за 3-4 хвилини
5. Я не те шо не бачив такого раніше у Сервісі Брейну, а навіть не уявляв
6. І увесь цей цирк при тому, що я явно, чітко і голосно повідомив, що мені не потрібна заміна бракованої материнки з явно бракованої серії і я хочу її повернути, а не замінити на таке саме непрацююче чудо
7. Тобто можна просто було протестувати, виявити, що я кажу правду, відправити до АСЦ, а мені одразу повернути гроші і запропонувати обрати іншу модель прямо на місці .. але ніт!
8. Колись давно, у 1994 році, коли я тільки починав працювати з "залізом", одна розумна людина сказала, що Сервіс - це саме головне в Компанії, бо саме туди приходять невдоволені і вони повинні піти задоволеними.
Крім того хороший Сервіс часто переживає Компанію ще на 10-15 років.
трохи не забув: налаштування BIOS по дефолту чи ні, на писк взагалі не впливає
єдина різниця: вже після старту Windows 11 пищить впевненіше ніж при завантаженні
Доставка Ваше місто
Вартість доставки кур'єром по м. Київ становить 35 грн, при замовленні від 250 грн - безкоштовно!
Доставка виконується у обраний Вами час з 10:00 до 22:00 до під'їзду.
Ваше замовлення доставлять у той же день за умови його оформлення до 12:00 та наявності товару на складі.
службами Нова Пошта/Укрпошта - 35грн
кур'єром BRAIN - безкоштовно
від 1 000грн - безкоштовно
до 1 000грн - 35грн
від 1-20 кг - Безкоштовно
від 20-60 кг - 20грн (від 4 поверху 25грн)
від 61-100кг - 30грн (від 4 поверху 35грн)
від 101-150кг - 60грн (від 4 поверху 100грн)
Понад 150 кг - За домовленістю
Підйом на ліфті прирівнюється до вартості підйому на 1 поверх. Оплата за підйом товару на поверх проводиться кур'єру особисто.
Ваше місто:
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на рахунок
Угода
Помилка