Перевірте написання, чи введіть найближчий до вас
Ми забезпечуємо гарантійне обслуговування товарів, придбаних у нашій мережі, якщо таке передбачене виробником. Для здійснення гарантійного обслуговування ви можете звернутися до офіційних сервісних центрів виробника товару, або до наших регіональних сервісних підрозділів:
Оформити товар на гарантійне обслуговування можна на сайті в особистому кабінеті. Детальна інструкція за посиланням
Товари, придбані в нашому магазині, підлягають поверненню Згідно з положенням, ст. 9 Закону про «Захист прав споживачів».
На жаль, деякі вироби не підлягають обміну чи поверненню:
Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у Постанові Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994р.
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на рахунок
Угода
Помилка