Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 12 месяцев
Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 12 месяцев
Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 12 месяцев
Основные характеристики
Другие
Сетевое зарядное устройство Colorway 1USB AUTO ID 2A (10W) — для зарядки смартфонов, планшетов и различных USB устройств. Устройство на выходе обладает суммарной силой тока 2 А, так что позволяет зарядить свой смартфон/планшет быстро и без негативного воздействия на батарею, а интеллектуальная микросхема USB Auto ID сама определит тип подключенного устройства и необходимый ток заряда от 0.1 до 2.0A, что обеспечивает быструю зарядку и высокую совместимость с устройствами большинства брендов . Зарядное устройство оснащено интеллектуальным чипом для защиты ваших устройств от короткого замыкания, перенапряжения, перегрева и перегрузки по току. Огнестойкий корпус ABS не будет перегреваться при зарядке, обеспечивая отличную производительность, независимо от царапин, ударов или падений. Защитите себя и свое оборудование изнутри.
Оставить отзыв
Наиболее полезные отзывы
Пристрій почав плавитися в перший же день. Магазин взяв на ремонт 22.09.22. Ніби передали на ремонт до офіційного сервісного центру. Станом на 13.09.22 пристрою немає, відповіді немає, телефон сервісного центру магазину не відповідає, оператор гарячої лінії не передзвонює, а якщо вдається зв'язатися, нічого конкретного сказати не може, продавці в магазині розводять руками. Кошти за неякісний товар не повернуті. Щоб не залишатися без електрики під час обстрілів і віялових відключень, ми купили інший пристрій іншого виробника. Він працює нормально. Складається враження, що прикриваючись війною, ваш магазин вирішив просто привласнювати кошти покупців за неякісний товар.
Олено, оскільки ремонт даної групи товарів проходить у СЦ виробника, а не СЦ магазину, час проходження заявки може бути іншим і, нажаль, ми не можемо впливати на це. Будь ласка, залиште номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію по стану ремонту.
98395
Пристрій почав частково плавитися в перший же день роботи менше, ніж через 30 хвилин роботи. Був дуже сильний запах горілого пластика, надзвичайно гарячий корпус пристрою і прилегла частина кабелю. Тиждень тому передали на діагностику та ремонт. Відповіді немає. Пристрою немає. Гроші не повернені. Купили в іншому магазині зарядку іншого виробника. Новий працює, не горить, не плавиться, не смердить горілим.
Скільки ремонтують такі дрібні пристрої? Пів року?
Олено, нам шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією. Дані пристрої проходять діагностику та ремонт у СЦ виробника, тому вплинути на швидкість проходження заявки ми, на жаль, не можемо. Відслідкувати статус ремонту можна за посиланням - https://service.brain.com.ua/ua/track
Пошкоджений у день покупки пристрій був повернутий до иагазину 22 вересня. Станом на 13 жовтня немає ніяких результатів і навіть ніяких відповідей. Телефон вашого сервісного центру не відповідає. Гаряча лінія іноді відповідає, але нічого конкретного сказати не може ні про стан пристрою, ні про заміну, ні про повернення коштів. Складається враження, що просто вирішили все списати на війну й забути про неякісний товар, послуги з ремонту і привласнити кошти покупця
Олено, будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію.
Квитанція 00000098395
Ордер на товари орд 00560096
Зарядний пристрій почав плавитися через 25 хвилин роботи в перший же день. Гарячий весь корпус пристрою та вхід USB -кабелю. Пластик верхньої частини поплавився. Сильний запах горілої пластмаси. Цей зарядний пристрій може стати причиною поломки іншого обладнання та пожежі.
Пристрій почав плавитися в перший же день. Магазин взяв на ремонт 22.09.22. Ніби передали на ремонт до офіційного сервісного центру. Станом на 13.09.22 пристрою немає, відповіді немає, телефон сервісного центру магазину не відповідає, оператор гарячої лінії не передзвонює, а якщо вдається зв'язатися, нічого конкретного сказати не може, продавці в магазині розводять руками. Кошти за неякісний товар не повернуті. Щоб не залишатися без електрики під час обстрілів і віялових відключень, ми купили інший пристрій іншого виробника. Він працює нормально. Складається враження, що прикриваючись війною, ваш магазин вирішив просто привласнювати кошти покупців за неякісний товар.
Олено, оскільки ремонт даної групи товарів проходить у СЦ виробника, а не СЦ магазину, час проходження заявки може бути іншим і, нажаль, ми не можемо впливати на це. Будь ласка, залиште номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію по стану ремонту.
98395
Пристрій почав частково плавитися в перший же день роботи менше, ніж через 30 хвилин роботи. Був дуже сильний запах горілого пластика, надзвичайно гарячий корпус пристрою і прилегла частина кабелю. Тиждень тому передали на діагностику та ремонт. Відповіді немає. Пристрою немає. Гроші не повернені. Купили в іншому магазині зарядку іншого виробника. Новий працює, не горить, не плавиться, не смердить горілим.
Скільки ремонтують такі дрібні пристрої? Пів року?
Олено, нам шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією. Дані пристрої проходять діагностику та ремонт у СЦ виробника, тому вплинути на швидкість проходження заявки ми, на жаль, не можемо. Відслідкувати статус ремонту можна за посиланням - https://service.brain.com.ua/ua/track
Пошкоджений у день покупки пристрій був повернутий до иагазину 22 вересня. Станом на 13 жовтня немає ніяких результатів і навіть ніяких відповідей. Телефон вашого сервісного центру не відповідає. Гаряча лінія іноді відповідає, але нічого конкретного сказати не може ні про стан пристрою, ні про заміну, ні про повернення коштів. Складається враження, що просто вирішили все списати на війну й забути про неякісний товар, послуги з ремонту і привласнити кошти покупця
Олено, будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію.
Квитанція 00000098395
Ордер на товари орд 00560096
Зарядний пристрій почав плавитися через 25 хвилин роботи в перший же день. Гарячий весь корпус пристрою та вхід USB -кабелю. Пластик верхньої частини поплавився. Сильний запах горілої пластмаси. Цей зарядний пристрій може стати причиною поломки іншого обладнання та пожежі.
Оставить отзыв
Доставка Ваш город
Стоимость доставки курьером по г. Киев составляет 35 грн, при заказе от 250 грн - бесплатно!
Доставка осуществляется в выбранное Вами время с 10:00 до 22:00 до подъезда.
Ваш заказ доставят в тот же день при условии его оформления до 12:00 и наличии товара на складе.
службами Новая почта/Укрпошта - 35грн
курьером BRAIN - бесплатно
от 1 000грн - бесплатно
до 1 000грн - 35грн
от 1-20 кг – Бесплатно
от 20-60 кг – 20грн (от 4 этажа 25грн)
от 61-100кг – 30грн (от 4 этажа 35грн)
от 101-150кг – 60грн (от 4 этажа 100грн)
Свыше 150кг – По договорённости
Подъём на лифте приравнивается стоимости подъёма на 1 этаж. Оплата за подъём товара на этаж производится курьеру лично.
Добро пожаловать
Добро пожаловать
Спасибо
за регистрацию!
Вам начислено
грн BrainUp
на бонусный счет
Пользовательское соглашение
Ошибка