За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

Настільна гра PLAYROOM Жиза! (ВР_ЖЗ)

код товару: U0792744
Ціна за одиницю:
250 грн
+12 бонусів
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 0 місяців

Продавець: ФОП (без ПДВ)
Продавець: ФОП (без ПДВ)
Доставка:

Ваше місто:

Товар не доступний
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 0 місяців

Доставка:

Ваше місто:

Товар не доступний
Оплата

Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard

 

Обмін / повернення

Обмін/ повернення товару протягом 14 днів

Гарантія: 0 місяців

Характеристики

Основні характеристики

Тематика карткові
Призначення для підлітків
Кількість гравців від 2
Вікова група від 12 років
Матеріал картон
Комплектація картки, інструкція

Інші

Виробник PLAYROOM
Модель Жиза
Артикул ВР_ЖЗ
Гарантія, міс 0
Примітка Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження

Опис

Жиза – це ситуація, яка часто зустрічається у реальному житті.

У грі три категорії "Проблем" пов'язаних зі здоров'ям, роботою, побутовою та категорія "Зальоти".

Всі гравці отримують базовий набір Проблем і Зальотів, і в ході гри намагаються їх позбутися. Кожна Проблема та Заліт має свою вагу, від 1 до 10. Перебиваючи своїми проблемами проблеми друзів – ви позбавляєтеся їх. Зальоти можна перебити лише зальотом.

Правила гри

Наосліп роздайте кожному гравцю по 2 карти із загальної колоди. Ці карти залишаються закритими у гравців до фінальної частини гри.

Картки, що залишилися, роздайте порівну між усіма гравцями і визначте козир, витягнувши із загальної колоди одну карту. Козирем може бути будь-яка категорія "Проблем", крім "Зальотів".

Після того, як козир визначили, карти роздали, ходить перший гравець, у якого «Козирна проблема» найменшого номіналу.

Наступний гравець за годинниковою стрілкою повинен побити карту з цієї категорії «Проблем» з великим номіналом, або «Козирною Проблемою». Якщо ж захід був із категорії «Зальоти» - карту побити можна лише «Зальотом» більшим за своєю вагою. "Зальоти" козирем не перебиваються.

Отже, другий гравець або побив карту - і тоді приходить черга наступного гравця, за годинниковою стрілкою, перебивати верхню карту (за таким же принципом, як було описано раніше), або, у разі, коли нічим перебити - необхідно забрати найнижчу карту з картки, що утворилася. чарки собі в арсенал.

Гра проходить круговим механізмом, до утворення відбою, або до того, як гравець забрав останню карту зі столу собі в «скарбничку проблем».

Відбій утворюється, коли кількість карток на столі дорівнює кількості гравців. Наприклад, грає 5 осіб, на столі 5 карт, які перебивають один одного за номіналом чи козирем. Або ж 5 карт за номіналом із категорії «Зальоти».

За таким принципом гравці намагаються позбутися «Проблем» на руках. Коли основні карти на руках закінчилися - берете дві карти, отримані вами наосліп на початку гри, і продовжуєте з ними грати до тих пір, поки не позбавитеся їх. Не обов'язково всі гравці одночасно починають грати дві приховані карти, можливо, хтось візьме їх раніше, а хтось пізніше.

Програвши вважається той, хто залишився з картами в руках, а перемагають усі, хто позбувся «Проблем».

Оцінка

Поділитися

Залишити відгук

250 грн

Ваше місто:

Пункт видачі:

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!