За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити свій запит
Категорії:
Результати в категорії:
Замовити дзвінок

Доставка та оплата

BRAIN - велика мережа магазинів комп’ютерної та побутової техніки. Наші магазини знаходяться в багатьох містах України, що дозволяє Вам отримувати замовлений товар у зручному місці, в зручний час та з максимальним комфортом.

За вашим бажанням ми також можемо доставити товар власним кур'єром, або зробити відправку перевізником Нова Пошта.

Способи доставки

Магазини BRAIN

Замовляйте товар на сайті та забирайте в обраному магазині.
Так Ви отримаєте безліч переваг:
  • безкоштовна доставка у магазин
  • зручний графік отримання
  • професійна консультація та обслуговування
  • огляд товару при отриманні та його перевірка
  • оплата товару при отриманні зручним способом
Весь товар продається офіційно, при оплаті видається касовий чек.

Зверніть увагу! Не всі товари можуть бути доставлені в магазини. Обрати доступний магазин можна при оформленні замовлення у блоці "Спосіб доставки". Товари вартістю більше 50 тисяч гривень можна оплатити тільки безготівковим способом (карткою, оплата онлайн, оплата по рахунку). У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Доставка власним кур'єром

Немає бажання йти до магазину? Ми про це подумали.
Ми пропонуємо власну доставку:
  • здійснюється в зазначений термін до під`їзду
  • доставка товару об'ємом до 30 кг може виконуватися до дверей за попереднім узгодженням, якщо це буде вказано при оформленні замовлення
  • можна розрахуватись готівкою або карткою(обов'язково узгоджується попередньо)
  • кур’єр видає касовий чек та гарантійний талон, якщо він передбачений виробником

Доставка по Київській області, в тому числі, в такі населені пункти: Пуща Водиця, Конча Заспа, ЖК Чайка, Софіївська та Петропавлівська Борщагівки, Новосілки, Чапаєвка, виконується кур'єрською доставкою “Нова Пошта”. Зверніть увагу! Товари вартістю більше 50 тисяч гривень можна оплатити тільки безготівковим способом (карткою, оплата онлайн, оплата по рахунку). У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Отримання у відділеннях перевізника (Нова Пошта)

Отримати замовлення Ви зможете у будь-якому відділенні “Нова Пошта”, зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення у відділення Вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номеру накладної. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення - товар буде повернений продавцю.

Зверніть увагу! Послуга післяплати оплачується окремо від доставки, її вартість буде вказана при оформленні замовлення. Щоб уникнути додаткових витрат на комісію радимо проводити оплату на сайті, за рахунком чи карткою онлайн.

У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0 800 216-800.

Кур'єрська доставка “Нова Пошта” по Україні

Якщо у Вашому населеному пункті немає відділення служби “Нова Пошта”, Ви можете оформити кур'єрьску доставку по Україні. Доставка службою перевізника товарів об'ємом до 30 кг виконується до дверей.

Зверніть увагу! Замовлення на суму більше 13 999 грн і товари, висота яких більше ніж 170 см, кур'єром не доставляються.

Отримання такого замовлення можливе в магазинах наших партнерів Brain або у відділеннях “Нова Пошта”.

Звертаємо увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0 800 216-800.

Cпособи оплати

Готівкою

В мережі магазинів Brain, при доставці кур'єром та в пунктах видачі служб перевізника. Оплата проводиться тільки в національній валюті на суму до 50 000 грн.

Карткою (Visa/Mastercard) при отриманні товару

В магазинах Brain, кур'єру при власній доставці (попередньо необхідно обрати такий спосіб оплати при оформленні замовлення).

Оплата за рахунком для фізичних осіб

Виставлений рахунок можна оплатити у відділенні банку або через інтернет-банкінг (не передбачає переказ грошей з карти на карту). При виборі зазначеного виду оплати Ви отримуєте додаткові бонуси на наступну покупку. Кількість бонусів вказується на сторінці оформлення замовлення.

Термін оплати рахунку - три дні з моменту оформлення замовлення. Реквізити для оплати замовлення будуть відправлені на зазначений у замовленні e-mail відразу після оформлення, а також будуть доступні у Вашому особистому кабінеті на сайті.

Зверніть увагу! Для отримання товару необхідно надати документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Отримати товар може тільки особа, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки або узгоджені при підтвердженні замовлення оператором.

Безготівковий розрахунок

Оплата на розрахунковий рахунок організації фізичною або юридичною особою. Оплата за безготівковим рахунком проводиться з розрахункового рахунку Вашої компанії або через касу відділення будь-якого банку.

При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після отримання коштів на наш рахунок.

Зверніть увагу! Для отримання товару, що був оплачений за рахунком-фактурою, необхідно надати наступні документи:

для фізичних осіб - паспорт або водійське посвідчення
для юридичних осіб - доручення, що виписане на отримувача, та паспорт отримувача. Отримати товар може тільки особа, на яку виписане доручення.

Онлайн карткою (Visa/Mastercard) при замовленні товару

В магазинах мережі Brain, з доставкою на адресу кур'єром, або в пунктах видачі служби перевізника.

Зверніть увагу! Провести оплату онлайн можна тільки з карт українських банків або їх прямих партнерів. Згідно правил платіжної системи в оплаті може бути відмовлено в разі, якщо дана операція буде розцінена, як ризикована. Для отримання товару, оплаченого онлайн, необхідно пройти СМС-ідентифікацію за номером телефону отримувача замовлення.

Поширені запитання

В магазинах Brain, перш ніж зробити покупку, Ви можете перевірити цілісність упаковки, комплектації, впевнитися у відсутності зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень товару. Продавець може увімкнути товар та перевірити його працездатність на ваше прохання (окрім комплектуючих, перевірки на биті пікселі, перевірки друку техніки). У перевірку не входить підключення, установка або налаштування товару, а також установка комп'ютерних комплектуючих.
На прохання клієнта, кур'єр разом з ним перевіряє цілісність упаковки, комплектацію, відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень товару. Клієнт може увімкнути товар і перевірити його працездатність (окрім комплектуючих, та якщо для цього є належні умови). У перевірку не входить підключення, установка або налаштування товару, а також установка комп'ютерних комплектуючих. Тривалість перевірки й оформлення покупки – до 15 хвилин. Після перевірки кур'єр проводить розрахунок, віддає чек (документи – для юридичних осіб), заповнює гарантійний талон. При доставці великогабаритного товару або об'ємного замовлення кур'єру може знадобитися допомога клієнта в піднятті товару до квартири, якщо це було попередньо узгоджено.
Повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, можна протягом перших 14 днів з дня покупки, і тільки якщо Ви його не використовували, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. Це означає, що:
  • операційна система комп'ютера не повинна бути активована, не повинно бути додаткового програмного забезпечення;
  • по телефону не розмовляли;
  • на радіаторі відеокарти немає пилу і т. д.
При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами.
Для повернення або обміну товару необхідно заповнити заявку на сайті у особистому кабінеті. Для здійснення повернення або обміну необхідно при собі мати чек і документ, що підтверджує особу.
Гарантійне обслуговування проводиться у сертифікованих сервісних центрах виробника. Для повернення або обміну товару необхідно заповнити заявку на сайті у особистому кабінеті.

Замовляючи товар в інтернет-магазині Brain.ua, Ви погоджуєтесь з договором оферти.
Повний текст договору можна прочитати тут.

Підпишіться на розсилку і дізнавайтеся про новини та розпродажі першим!