Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 36 месяцев
Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 36 месяцев
Наличная, Безналичная, VISA/Mastercard
Обмен / возврат товара в течении 14 дней
Гарантия: 36 месяцев
Основные характеристики
Процессор
Слоты расширения
Оперативная память
Встроенная графика
Звук
Проводная связь
Порты и разъемы на задней панели
Внутренние разъемы и колодки
BIOS
Беспроводная связь
Дополнительно
Физические характеристики
Другие
Оставить отзыв
Наиболее полезные отзывы
Покупал данную карту на ebay по хорошей скидке. Никаких проблем, пользуюсь уже месяц. Никакого писка и прочей чепухи о которой пишут диванные обзорщики, которые даже биос обновить не могут. Для регулировки всей подсветки использую Signal RGB. А родной RGB Fusion очень сильно жрет ресурсы системы, ну его...
Материнська плата "пищить" тихим комариним писком з перервами максимум на пару хвилин
Пищить не динамік, а саме материнська плата
Незалежно від навантаження, заземлення, БЖ
Заміна виключно через сервісний центр, хоча писк добре чути і в моїй компанії, у свій час, такий брак міняли покупцям одразу, прямо в магазині
Тобто, купуючи її, Ви ризикуєте 2 тижні сидіти без ПК взагалі
Ні в якому разі не купуйте цю материнську плату - бо можете на собі зрозуміти: брак поодинокий чи на усій партії
Доброго дня, Вадиме! Розуміємо Вас, але, на жаль, зараз діагностика подібної проблеми можлива тільки у сервісному центрі - подальші дії залежать від експертного висновку https://brain.com.ua/ukr/service/
1. Я багато років нахвалював Ваш Сервіс і рекомендував магазин всім своїм знайомим і тільки вчора нарешті зрозумів, як я помилявся.
2. Стало зрозуміло, що я завжди звертався до працівника Сервісу для партнерів (більше 15 років співпрацював з Вашою Компанією, колись мені замінили цілу партію ОЗУ, точно не менше 10 материнських плат і далі за списком, завжди професійно та без проблем), а тепер був змушений звернутися в Сервіс, як приватна особа - бо купляв у магазині, а не через партнерський обліковий запис (хоча Сервіс для партнерів, я так зрозумів, Ви давно розформували)
3. Так от, в "діагностиці" ЯВНОГО БРАКУ мені відмовили і відправили материнську плату до авторизованого СЦ при тому, що Сервіс ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ставати на бік свого клієнта
4. А тепер я буду чекати поки АСЦ (МТІ) визнає чи не визнає ЯВНИЙ БРАК, хоча мої слова можна було перевірити та виявити його прямо на місці, максимум за 3-4 хвилини
5. Я не те шо не бачив такого раніше у Сервісі Брейну, а навіть не уявляв
6. І увесь цей цирк при тому, що я явно, чітко і голосно повідомив, що мені не потрібна заміна бракованої материнки з явно бракованої серії і я хочу її повернути, а не замінити на таке саме непрацююче чудо
7. Тобто можна просто було протестувати, виявити, що я кажу правду, відправити до АСЦ, а мені одразу повернути гроші і запропонувати обрати іншу модель прямо на місці .. але ніт!
8. Колись давно, у 1994 році, коли я тільки починав працювати з "залізом", одна розумна людина сказала, що Сервіс - це саме головне в Компанії, бо саме туди приходять невдоволені і вони повинні піти задоволеними.
Крім того хороший Сервіс часто переживає Компанію ще на 10-15 років.
трохи не забув: налаштування BIOS по дефолту чи ні, на писк взагалі не впливає
єдина різниця: вже після старту Windows 11 пищить впевненіше ніж при завантаженні