Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 12 місяців
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 12 місяців
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 12 місяців
Основні характеристики
Інші
Мережевий зарядний пристрій Colorway 1USB AUTO ID 2A (10 W) — для заряджання смартфонів, планшетів і різних USB-пристроїв. Пристрій на виході має сумарну силу струму 2 А, отже, дає змогу зарядити свій смартфон/планшет швидко й без шкідливого впливу на батарею, а інтелектуальна мікросхема USB Auto ID сама визначить тип під'єднаного пристрою й необхідний струм заряду від 0.1 до 2.0 A, що забезпечує швидке заряджання та високу сумісність із пристроями більшості брендів. Зарядний пристрій обладнаний інтелектуальним чипом для захисту ваших пристроїв від короткого замикання, перенапруги, перегріву та перевантаження за струмом. Вогнестійкий корпус ABS не перегріватиметься під час заряджання, забезпечуючи чудову продуктивність, незалежно від подряпин, ударів або падінь. Захистіть себе та своє обладнання зсередини.
Залишити відгук
Найкорисніші відгуки
Пристрій почав плавитися в перший же день. Магазин взяв на ремонт 22.09.22. Ніби передали на ремонт до офіційного сервісного центру. Станом на 13.09.22 пристрою немає, відповіді немає, телефон сервісного центру магазину не відповідає, оператор гарячої лінії не передзвонює, а якщо вдається зв'язатися, нічого конкретного сказати не може, продавці в магазині розводять руками. Кошти за неякісний товар не повернуті. Щоб не залишатися без електрики під час обстрілів і віялових відключень, ми купили інший пристрій іншого виробника. Він працює нормально. Складається враження, що прикриваючись війною, ваш магазин вирішив просто привласнювати кошти покупців за неякісний товар.
Олено, оскільки ремонт даної групи товарів проходить у СЦ виробника, а не СЦ магазину, час проходження заявки може бути іншим і, нажаль, ми не можемо впливати на це. Будь ласка, залиште номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію по стану ремонту.
98395
Пристрій почав частково плавитися в перший же день роботи менше, ніж через 30 хвилин роботи. Був дуже сильний запах горілого пластика, надзвичайно гарячий корпус пристрою і прилегла частина кабелю. Тиждень тому передали на діагностику та ремонт. Відповіді немає. Пристрою немає. Гроші не повернені. Купили в іншому магазині зарядку іншого виробника. Новий працює, не горить, не плавиться, не смердить горілим.
Скільки ремонтують такі дрібні пристрої? Пів року?
Олено, нам шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією. Дані пристрої проходять діагностику та ремонт у СЦ виробника, тому вплинути на швидкість проходження заявки ми, на жаль, не можемо. Відслідкувати статус ремонту можна за посиланням - https://service.brain.com.ua/ua/track
Пошкоджений у день покупки пристрій був повернутий до иагазину 22 вересня. Станом на 13 жовтня немає ніяких результатів і навіть ніяких відповідей. Телефон вашого сервісного центру не відповідає. Гаряча лінія іноді відповідає, але нічого конкретного сказати не може ні про стан пристрою, ні про заміну, ні про повернення коштів. Складається враження, що просто вирішили все списати на війну й забути про неякісний товар, послуги з ремонту і привласнити кошти покупця
Олено, будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію.
Квитанція 00000098395
Ордер на товари орд 00560096
Зарядний пристрій почав плавитися через 25 хвилин роботи в перший же день. Гарячий весь корпус пристрою та вхід USB -кабелю. Пластик верхньої частини поплавився. Сильний запах горілої пластмаси. Цей зарядний пристрій може стати причиною поломки іншого обладнання та пожежі.
Пристрій почав плавитися в перший же день. Магазин взяв на ремонт 22.09.22. Ніби передали на ремонт до офіційного сервісного центру. Станом на 13.09.22 пристрою немає, відповіді немає, телефон сервісного центру магазину не відповідає, оператор гарячої лінії не передзвонює, а якщо вдається зв'язатися, нічого конкретного сказати не може, продавці в магазині розводять руками. Кошти за неякісний товар не повернуті. Щоб не залишатися без електрики під час обстрілів і віялових відключень, ми купили інший пристрій іншого виробника. Він працює нормально. Складається враження, що прикриваючись війною, ваш магазин вирішив просто привласнювати кошти покупців за неякісний товар.
Олено, оскільки ремонт даної групи товарів проходить у СЦ виробника, а не СЦ магазину, час проходження заявки може бути іншим і, нажаль, ми не можемо впливати на це. Будь ласка, залиште номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію по стану ремонту.
98395
Пристрій почав частково плавитися в перший же день роботи менше, ніж через 30 хвилин роботи. Був дуже сильний запах горілого пластика, надзвичайно гарячий корпус пристрою і прилегла частина кабелю. Тиждень тому передали на діагностику та ремонт. Відповіді немає. Пристрою немає. Гроші не повернені. Купили в іншому магазині зарядку іншого виробника. Новий працює, не горить, не плавиться, не смердить горілим.
Скільки ремонтують такі дрібні пристрої? Пів року?
Олено, нам шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією. Дані пристрої проходять діагностику та ремонт у СЦ виробника, тому вплинути на швидкість проходження заявки ми, на жаль, не можемо. Відслідкувати статус ремонту можна за посиланням - https://service.brain.com.ua/ua/track
Пошкоджений у день покупки пристрій був повернутий до иагазину 22 вересня. Станом на 13 жовтня немає ніяких результатів і навіть ніяких відповідей. Телефон вашого сервісного центру не відповідає. Гаряча лінія іноді відповідає, але нічого конкретного сказати не може ні про стан пристрою, ні про заміну, ні про повернення коштів. Складається враження, що просто вирішили все списати на війну й забути про неякісний товар, послуги з ремонту і привласнити кошти покупця
Олено, будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію.
Квитанція 00000098395
Ордер на товари орд 00560096
Зарядний пристрій почав плавитися через 25 хвилин роботи в перший же день. Гарячий весь корпус пристрою та вхід USB -кабелю. Пластик верхньої частини поплавився. Сильний запах горілої пластмаси. Цей зарядний пристрій може стати причиною поломки іншого обладнання та пожежі.
Залишити відгук
Доставка Ваше місто
Вартість доставки кур'єром по м. Київ становить 35 грн, при замовленні від 250 грн - безкоштовно!
Доставка виконується у обраний Вами час з 10:00 до 22:00 до під'їзду.
Ваше замовлення доставлять у той же день за умови його оформлення до 12:00 та наявності товару на складі.
службами Нова пошта/Укрпошта - 35грн
кур'єром BRAIN - безкоштовно
від 1 000грн - безкоштовно
до 1 000грн - 35грн
від 1-20 кг - Безкоштовно
від 20-60 кг - 20грн (від 4 поверху 25грн)
від 61-100кг - 30грн (від 4 поверху 35грн)
від 101-150кг - 60грн (від 4 поверху 100грн)
Понад 150 кг - За домовленістю
Підйом на ліфті прирівнюється до вартості підйому на 1 поверх. Оплата за підйом товару на поверх проводиться кур'єру особисто.
Ваше місто:
Ласкаво просимо
Ласкаво просимо
Дякуємо
за реєстрацію!
Вам нараховано
грн BrainUp
на бонусний рахунок
Угода
Помилка