Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 18 місяців
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 18 місяців
Готівкова, Безготівкова, VISA/Mastercard
Обмін/ повернення товару протягом 14 днів
Гарантія: 18 місяців
Основні характеристики
Інші
Комфортний і економічний Vinga ES-08-30 — невеликий складаний електробайк, який впевнено почуває себе на трасі у межах міста і на паркових доріжках. Стильний, витривалий і економний байк може стати вашим кращим другом на колесах.
Якщо ви вже встигли завести знайомство з бензиновим байком, тоді вам напевно знайомі і проблеми, які супроводжують власника такого транспорту. А саме – необхідність витрачати значні суми на покупку дорогого палива і заміну витратних матеріалів.
У цьому у електробайка вигідна перевага перед бензиновими «побратимами». Власнику Vinga ES-08-30 не потрібно вишукувати на дорозі чергову заправку. Екологічний транспорт живиться тільки від мережі.
Vinga ES-08-30 має літій-іонний акумулятор на 7.2 Ah. Час повної зарядки акумулятора — 2.5 години.
При повній батареї запас ходу електробайка складає до 25 км. Відстань, яку долає транспорт, залежить від різних факторів.
Діаметр коліс Vinga ES-08-30 — 8". Електромотор потужністю 250W знаходиться в передньому колесі транспорту.
Електробайк приводиться в рух поворотом ручки акселератора. Потужності двигуна вистачає для розгону до 25 км/ч. Електробайк може долати кути підйому 10°. Управління гальмуванням здійснюється з керма електротранспорту.
Також на кермі розміщений дисплей, на якому відображається поточна швидкість і рівень заряду батареї.
Одна з переваг електробайка Vinga ES-08-30 в тому, що він складний. Завдяки конструкції рами, транспорт легко змінює форму. При необхідності його навіть можна внести з собою в громадський транспорт – наприклад, електричку.
Компактність електробайка робить його зберігання та перевезення більш комфортним.
Vinga ES-08-30 не любить доставляти незручності власнику – процедура його складання досить проста.
Залишити відгук
Найкорисніші відгуки
Смотрела на него 2 года, наконец решилась:)На фото и видео выглядит хлипкими и несуразным,на самом деле полноценный мощненький байк. Хорошо продуман, сиденье крепко упирается в достаточно мощную раму,амортизация у сиденья хорошая-нет ощущения что тебя на заднице по осфальту везут и чувствуешь каждую выбоину:)Мой вес 57кг,думаю,что человеку потяжелее будет ещё комфортнее в этом отношении. Насчет угла подъёма производитель ну оччень поскромничал-10%!!!Я ехала на мост по подъему в %30 за медленно идущим человеком пол-моста, спидометр показывал 1-2 км/ч,не буксовал,не катился назад, спокойно и размеренно ехал. Думаю что если добавить скорости, можно спокойно брать горки и покруче. Очень быстро набирает скорость,мягкий хороший тормоз.
Из минусов-на скорости выше 15км-начинает носить немного,ну и на ухабах тоже хорошо носит,поэтому детей, которые не достают ногами до земли чтобы подстраховаться, вообще не рекомендовала бы садить!
Ну и был глюк,на пейджере-спидометре в неподвижном положении,вместо 0 светилась 6,но при прокручивании ручки обновлялось.Может пейджер не выдержал наш -1 на улице:)Да, ребят, и одевайтесь потеплее,в прохладную погоду на скорости... и ты просто сидишь ,педали не крутишь-холодно:)
Cпидометр в неподвижном положении отображается пробег с момента включения.
Здравствуйте, Ольга! Благодарим за подробный обзор и выбор нашей сети магазинов! Приятно, что покупка принесла так много положительных эмоций. Надеемся, Ваши следующие покупки у нас тоже будут Вас радовать!
1. Прошу добавить это рекламное видео... ну или сочинить нечто ему подобное.
https://www.youtube.com/watch?v=nADEb-ph_60
2. Да - ездить на этом электробайке немного непривычно, но то, что он складывается и мало весит - большой плюс.
3. Минусами же является маленькая емкость аккумулятора - 7,2 Ач 36В. То есть напрашивается в него поставить прямо на заводе 15Ач 36В, что вызовет подорожание всего на пару тысяч грн, но увеличит запас хода с 25 км до 55 км. От такой модификации он кстати складываться не перестанет.
4. Спорный вопрос на счет колес и скорости - ведь можно было сделать его и более быстрым и с более широкими и бОльшими колесами, но это прямо повлияет на вес и маневренность.
5. Минусом мелким также является отсутствие багажника или подставки чуть выше оси колес - как у кравчучки - ведь 110 кг означают что можно спокойно погрузить на него мешок сатенгипса 30 кг и самому еще сесть на вес до 80 кг, но стоит учесть еще наши ямы и поостеречься так грузить такой нежный на вид транспорт.
Здравствуйте, Николай! Благодарим за подробный отзыв! По поводу описанных Вами моментов - возможно, следующие модификации удовлетворят Ваши запросы, следите за новостями на наших страничках в соцсетях ;)
Прикольний вєлік) спочатку здався якимсоь дивним. Але проїхав декілька разів ізрозумів, що зроблений на совість. Консрукція міцна. Виглядає смішно, але то не дуже суттєво.
Як сказали вище, дорослі кумедно виглядають :) але думаю нічого страшного :) Планую собі такий транспорт на роботу.. (працюю на складі)
Використовую як транспорт від дому до парковки та від парковки до офісу. В день ну десь кілометрів 5 поїжаю. Маленький транспорт, за плече кинув і поїхав. Правда не дуже гарно, коли дядько в костюмі на такому маленькому транспорті їде, але це краще чим пішки.. Швидко.
І ще, цей велосипед з товстого металу, навіть по кривих наших тротуарах не страшно їхати.. 17 кмч навалює
Ваше місто: